• Lofot

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

needtobreathe skrev 2011-09-22 16:16:03 följande:
    Men rosen!! När e bim? Shit va starkt o fint!!! GRATTIS!!!!!

Alltså ja, jag är helt chockad! :) Bim är imorgon eller på lördag!!!! Tack...

Maken tror inte riktigt på detta än... Han vågar inte än :) Men... det är helt sjukt!!! :D 
  • Lofot
    Together90 skrev 2011-09-22 16:15:57 följande:

Grattis, hoppas du får bättre lycka en jag fick..

Kram

Ja, nu är det min tur!
  • Lofot

iiiih! Tack! Nu måtte det väl gå vägen!! Här kommer ett till när det blitt ännu starkare.
  • Lofot

Lofot skrev 2011-09-22 16:24:33 följande:

iiiih! Tack! Nu måtte det väl gå vägen!! Här kommer ett till när det blitt ännu starkare.

här kommer det....
  • Lofot

JÄVLAR!!!! JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄÄÄÄÄÄGEN!!!!!!

Det pirrar i hela kroppen!!! Hjärta 

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-09-22 16:33:56 följande:
    Jag sitter och råflinar! Tur jag är ensam hemma!!

Sofy och jag ska testa mimmi på ett cafe i morrn!

Bra! testa henne!!!!!!!!!!!!
    HOPPAS!!!

Skitkul och jag är grymt chockad...
    Strecket dök liksom upp på en gång... Har aldrig fått så starkt, nånsin!      

• Lofot

Ja, nu tänker jag inte oroa mig alls. Jag tar sorgen när och om den kommer. Så här starkt gravtest har jag aldrig haft så för mig känns det mer lovande iaf. Sen om det skiter sig får jag ta då. Men nu tänker jag vara gravid tills jag inte är det mer.

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-09-22 17:23:59 följande:
    Jag visste du skulle undra det så jag googlade lite snabbt. Det verkar som många gjort konisering i tidig graviditet och det har gått jättebra. Det ska tydligen inte vara någon ökad risk för mf!
    Det hon såg med ytliga blodkärl på tappen KAN ju faktiskt bero på graviditeten! :)

När ska du tillbaka till henne? Eller ring i morgon och förklara läget!

Tack :) Du är en klippa!!

Jag ska höra av mig till veckan tänkte jag. Hon skulle höra av sig till mig när hon fått provsvaren antar jag, men jag ringer på måndag för då har jag tid. Kan väl knappast göra nåt att vänta tills dess?! :) Då har jag gått över bim också. Annars får jag bara skäll av henne att jag testat så tidigt, för hon hade värsta undervisningen om varför man inte ska testa innan.
    Det verkar inte som jag lärde mig nåt :P

Jag hoppas blodkärlen beror på det. Stod det nåt om det eller? :)    
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3