• Lofot

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-09-22 20:27:02 följande:
    Rosen haha ja de säger tre stycken men jag tar ju det med en nypa salt..
    +2 kg och känner inte mig gravid. Att magen hoppas skyller jag på dåliga matvanor hehe

ja men dåså. :) jäklar....tre.... ja spännande! som sagt Skrattande hehe
  • Lofot
    FruW skrev 2011-09-22 20:32:29 följande:
    Stort GRATTIS rosen!! Jättefint test :)
    Jag håller mina tummar för att allt går bra, du vet att det är större chans att dy får bebis än att det blir mf va?! :D
    Är det så? :) Jag hoppas verkligen det. Försöker intala mig själv att det faktiskt inte skulle vara en omöjlighet för även mig att få behålla fröet. För på nåt sätt är det så man tänker, eller alla tänker. Att liksom," ja, vi får hoppas det går bra..." Medan nån som aldrig haft ett missfall får reaktionen " Jäklar vad roligt"

förtår ni? Man måste våga tro. :) 
  • Lofot
    JoWiAn skrev 2011-09-22 20:40:07 följande:
    Imorgon får vi förhoppningsvis se ett hjärta. VUL kl 9.20! Hoppas hoppas. Men man har svårt att hoppas för mkt.

spännande!!!!!{#emotions_dlg.flower}
  • Lofot
    FruW skrev 2011-09-23 06:01:53 följande:
    Ja rosen, så är det! Det har min ena läkare sagt till mig, han är överläkare o forskar på kvinnor som oss... O honom måste man ju lita på!! ;)
    Hurra!
  • Lofot
    Bellas7 skrev 2011-09-23 06:00:12 följande:
    Rosen Jag hade inga alls symptom innan sju fulla veckor. Lite ont i bakryggen och mensvärk bara men marginelt. Har knapot känt av denna graviditeten alls. Nästan inget illamående, ingen foglossning osv och jag borde ju verkligen ligga på topp med hormoner :) så Leta inte symtom utan bara slappna av och njut.

Ska försöka njuta :D
  • Lofot

Åh nu är jag nojig! :) Och inga gravtest har jag heller... Får lugnt vänta till efter helgen...

Hur stor chans är det att det stannar?! 3 mf är ju så otroligt ovanligt

• Lofot

Grattis Javisst! Härligt! Och grattis, Jowian!!!

Jaag är så nojig att det inte ska visa nå starkare nästa gång jag testar... :/

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-09-24 18:49:23 följande:
    Det kommer det göra!   Solig
    Ja,hoppas det är superduperjättemegapansar-starkare!!! :)
    Känner som pirrningar/ att det stramar till ibland i neremagen. Är det nåt som har med graviditeten att göra? :D
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3