• Lofot

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Tack alla fina!!!!!!

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-09-22 17:33:22 följande:
    Näe jag läste inget om tappen, säkte inte efter det men det är ju många som småblöder från tappen under grav just för att den blir blodrikare och känsligare. =) Så det är mer teori hos mig.. =)

Nej det verkar inte som du lärde dig nått... hihi! ;)
    SoMa72 skrev 2011-09-22 17:30:13 följande:
    Japp, leaeva, du har så rätt så...
    Hon har ju varit med några år så... ;)

HEHE. Hoppas det beror på det. Men jag tror inte det är cancer i vilket fall som helst. Isåfall blir väl sinnesstämningen nånstans mittemellan nu, för just nu är jag världens lyckligaste.
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-09-22 17:37:50 följande:
    Från skåne läns landsting:

"Påverkar graviditet mina cellförändringar?
    Graviditet har ingen effekt på cellförändringar. Progress till mer allvarlig cellförändring har rapporterats i upp till 7 %. Endast 0.4 % går vidare till cancer under graviditet. Det är vanligare att cellförändringar försvinner efter förlossningen.  "

Nämen?! :)
  • Lofot
    Together90 skrev 2011-09-22 17:49:00 följande:

Såklart man måste hoppas men jag vill bara säga det, för så sa folk till mig om du minns när jag la upp mina test här på familj i denna tråd till och med att mina test var så starka redan innan BIM osv men det gick ju åt skogen.
    Såklart man kan kolla på testet om något skulle vara fel, det vet jag med.
    Men man kan inte säga att bara för att man får ett starkt streck så betyder det att det är garanterat ett perfekt graviditet..för jag känner mig så lurad. 

Jag har haft 3 missfall, 3 stycken missfall och det är ett helvete på psyket.
    Jag ser ingen rättvisa med något just nu, vad har jag gjort för fel känner jag ?
    Utredningen blir av den 21 oktober första gången och de ska bli skönt ... 

Min skrapning var igår :( ...          

usch.
  • Lofot
    MissT skrev 2011-09-22 18:36:33 följande:
    Det gör du rätt i

Ja. Men det är helt tokigt hur snabbt man kan börja oroa sig iaf...och hur snabbt man glömmer hur starkt plus det ändå var. Nu tittar jag på bilderna och tänker "är det verkligen så mycket starkare än sist?"

svaret är ju: JA. 

Men ändå...snacka om nojig!      
  • Lofot
    Dag och natt skrev 2011-09-22 20:14:23 följande:
    Men stort GRATTIS Rosen, vad kul!!
    Hade du haft ett mf innan denna graviditet?
    Jag håller tummarna för att allt ska gå bra den här gången! {#emotions_dlg.flower}

Har haft två tidiga missfall och en kemisk graviditet. Tack så jättemycket! :D
  • Lofot
    Bellas7 skrev 2011-09-22 20:14:39 följande:
    Rosen ska inte skrämmas men tror ditt o mitt var ungefär lika starka innan Bim. Hahahaha nu lär du verkligen inte sova hehe

Åh, du hade hur många i magen? :D Spännande!!! Skål

Jag skojade med maken att det kanske är två. Han skrattade nervöst ;) 
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3