sofy skrev 2010-10-04 14:46:21 följande:
Nämen. Kan de kanske va därför du får missfall, eller har dom nån aning? Va hemskt de låter. Jag förstår att du inte mår någe vidare nu :(
Vet hur du känner dig me o va tjenis me alla på sjukan, dock av olika anledningar. Men de är inge kul ändå :( De ska inte behöva vara så. Hur länge äter du antibiotika då? Hur tar din man allting?
Skickar massa kramar o hoppas du snart ser ljuset i tunneln!
Ja, det är lite oklart hur mycket som har med sammanväxningen att göra. Vi har ju lätt blivit gravida och det verkar vara ett problem många andopaitenter drabbas av, att de inte ens blir gravida. Men jag har läst något om att celldeleningen kan bli defekt om man har endo, så kanske har missfallen med det att göra, who knows. Iallafall kan endo vara en förklaring till varför jag ar sådana djävulska menssmärtor varje månad.
Jag ska ta antibiotika veckan ut, och nu om en halvtimme ska jag in igen och se hur det ser ut eftersom det fortfarande gör ont. Förhoppningsvis är det mindre infektion nu.
Som tur är har jag min sambo, han är verkligen världens bästa. Vi pratar och pratar, tröstar varandra och är arga och bittra tillsammans. Ibland har det varit riktigt pissigt och vi har blivit arga på varandra (eller, mest jag som blivit arg på honom), men den här helgen som gått har vi funnit varandra igen. Vi är fortfarande arga och väldigt ledsna, men vi är inte ensamma för vi har varandra. Vi enas liksom i ilskan och sorgen.
Jag älskar honom så oerhört.
Och nu planerar vi en mysig spa-helg om tre veckor så vi har något att se fram emot.
Ja, jag hoppas att vi snart ser ljusare på tillvaron.
Sorry för mina neggo-inlägg här i tråden, vill inte sprida dålig stämning....
Kul att se att fler plussar!