• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • rontgensyrran
    pixerpie skrev 2010-10-03 12:14:47 följande:
    Å- här i tråden händer som vanligt mycket! Spännande MCT!! Gråter med er som fått mens... Usch- den känslan är så trist!

Och själv är jag väl någonstanns mittemellan... dag 32, äl + 17 (?) enligt ul innan to morgon för två veckor sedan... Ömma bröst som kommer och går...  Tapp långt upp men något öppen?? Vet ej vad jag ska tro... Pendlar mellan hopp och förtvivlan... Kanske, kanske... Testar nog ikväll!
    åhhh så spännande. Håller tummarna för dig och blåser gravbeciller rakt på dig, förhoppningsvis är du redan "smittad"
  • MCT79
    pixerpie skrev 2010-10-03 12:14:47 följande:
    Å- här i tråden händer som vanligt mycket! Spännande MCT!! Gråter med er som fått mens... Usch- den känslan är så trist!

Och själv är jag väl någonstanns mittemellan... dag 32, äl + 17 (?) enligt ul innan to morgon för två veckor sedan... Ömma bröst som kommer och går...  Tapp långt upp men något öppen?? Vet ej vad jag ska tro... Pendlar mellan hopp och förtvivlan... Kanske, kanske... Testar nog ikväll!
    Nu håller jag tummarna för dig och hoppas det går vägen!!
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-10-03 08:47:40 följande:
    Okej... bim-1 idag enligt mina beräkningar... å ett suuuuuuuupersvagt plus.. det går att ana... sambon såg det också men det går inte att plåta... det är svagare än det var på bim-2 förra månaden.... VARFÖR?!?!

Varför får jag sånahär supersvaga plus som sen skiter sig!!

Så jävla ledsen just nu... :((((
    Men, igår va de ju tokvitt, o idag är de något där.. de kan ju inte gå från ingenting till jättestarkt på en dag, eller hur? :) De e ju NÅGOT idag o de betyder ju iallafall nåt.. ;)

Heja heja!
  • MCT79
    sofy skrev 2010-10-03 14:12:26 följande:
    Men, igår va de ju tokvitt, o idag är de något där.. de kan ju inte gå från ingenting till jättestarkt på en dag, eller hur? :) De e ju NÅGOT idag o de betyder ju iallafall nåt.. ;)

Heja heja!
    Underbara underbara du! Tack.. =)
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-10-03 14:23:50 följande:
    Underbara underbara du! Tack.. =)
    Så gärna! Hjärta
  • Pilgrimmen
    MCT79 skrev 2010-10-03 08:47:40 följande:
    Okej... bim-1 idag enligt mina beräkningar... å ett suuuuuuuupersvagt plus.. det går att ana... sambon såg det också men det går inte att plåta... det är svagare än det var på bim-2 förra månaden.... VARFÖR?!?!

Varför får jag sånahär supersvaga plus som sen skiter sig!!

Så jävla ledsen just nu... :((((
    åh va roligt =) =) =)
    Och bara för att det är svagt så betyder det inte att det inte kommer gå vägen. skillnaden är väl om man testar lika svagt i kanske en vecka men nu har du ju tagit ETT test som visar  positivt Säger iaf grattis

Här börjar humöret piggna till för nu känns det som att ägglossningen är påväg =) Har ont i äggledartrakten och flytningarna har börjat lite smått =) Så nu känns det faktiskt lite bättre. Kan även urskilja en liten stegring på äl testet idag också ska ta ett till ikväll hihi
  • annaj84

Tror att jag har äl nu för jag fick ett väldigt tydligt streck på älstickan. Nu är det bara att hoppas att det lyckas. När kan jag testa med gravtest? Är det två veckor efter äl man får mens? Har aldrig brytt mig i att hålla koll på dessa saker förut så jag känner mig lite förvirrad.

• MCT79
    annaj84 skrev 2010-10-03 17:52:02 följande:
    Tror att jag har äl nu för jag fick ett väldigt tydligt streck på älstickan. Nu är det bara att hoppas att det lyckas. När kan jag testa med gravtest? Är det två veckor efter äl man får mens? Har aldrig brytt mig i att hålla koll på dessa saker förut så jag känner mig lite förvirrad.
    Tiden mellan äl och mens kallas lutealfast och är ca 11-16 dagar lång... jag har 13-14 dagar så sikta på två veckor så har du lite marginal... lycka till!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3