• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-10-02 23:13:20 följande:
    Det inger onekligen hopp... men.. åhh.. ska nog testa i morrn... kanske.. om jag vågar... kommer bli tokledsen.. nästan mer ledsen än vid mf... vet inte varför...  :/

Känner mig gråtfärdig... pms-kossa major... =(
    Jag hoppas åt dig tills motsatsen bevisas ;) Testa du, va blir de imorn.. BIM - ... ? De visar ju olika på olika personer. Jag fick tokstarkt på BIM -2, medan andra i vår Plustråd inte fått starka direkt alls, typ som Mabaja som testade pos, sen neg o sen pos igen :) Men nog e hon gravid alltid ;D
  • MCT79

Okej... bim-1 idag enligt mina beräkningar... å ett suuuuuuuupersvagt plus.. det går att ana... sambon såg det också men det går inte att plåta... det är svagare än det var på bim-2 förra månaden.... VARFÖR?!?!

Varför får jag sånahär supersvaga plus som sen skiter sig!!

Så jävla ledsen just nu... :((((

• rontgensyrran
    MCT79 skrev 2010-10-03 08:47:40 följande:
    Okej... bim-1 idag enligt mina beräkningar... å ett suuuuuuuupersvagt plus.. det går att ana... sambon såg det också men det går inte att plåta... det är svagare än det var på bim-2 förra månaden.... VARFÖR?!?!

Men gumman! Du vet inte om det skiter sig! Har du fått ett pluss så får du ju såklart vara glad för det. Du är kanske en låghormonare. Som det tar lite längre tid att få upp hcg för. Dessutom är du ju innan BIM än så länge!!! Jag säger GRATTIS!
  • rontgensyrran
    sofy skrev 2010-10-02 23:21:21 följande:
    Jag hoppas åt dig tills motsatsen bevisas ;) Testa du, va blir de imorn.. BIM - ... ? De visar ju olika på olika personer. Jag fick tokstarkt på BIM -2, medan andra i vår Plustråd inte fått starka direkt alls, typ som Mabaja som testade pos, sen neg o sen pos igen :) Men nog e hon gravid alltid ;D
    2 barns mamman hade det likadant! Först svagt sen negativt sen positivt. Hon har ju bara 85 dagar kvar till BF, så nog är hon gravid alltid :)
  • LillaMy3

Hoppas det blir starkare snart!! Jämföra mellan olika månader kan man inte göra så lätt. Det tar ju lite olika tid för ägget att fästa från gång till gång, så ge inte upp ännu!
  • MCT79

Näe visst.. jag ska inte ge upp... men alltså... svagare kommer de inte.. tro mig...

• rontgensyrran
    MCT79 skrev 2010-10-03 09:09:02 följande:
    Näe visst.. jag ska inte ge upp... men alltså... svagare kommer de inte.. tro mig...
    Har du sett mina bilder i mitt galleri?? Jag plussade visserligen på bim -5 men det var definitivt inte starkt från början. Tog några dagar innan det blev starkare. Jag håller helt klart tummarna för att detta ska gå vägen!
  • Odetta

Wooohooooo! jag säger också GRATTIS VÄNNEN!!!!

Du är INNAN BIM och dessutom vill jag minnas att det var lite osäkert på exakt ÄL-dag....så att det är svagt är heeeeeeeeeelt normalt! Och det stiger sakta sakta dem första dagarna då det ju dubblas varannan till var tredje dag. Tänk då om det bara är 10 i hcg idag....då är det bara 20 om 2 dagar....och 40 om 4 dagar. Först efter det blir ju skillnaderna större från dag till dag....40->80, 80->160 och schwooooosch så är det uppe i flera tusen och du mår skitilla och spyr

Testa igen om 2 dagar (eller jag skulle ju ta ett till i morgon eller varför inte redan ikväll....mina kvällstest har ALLTID visat starkare än morgontesten...och så är jag testoman *lockar dig in i testfördärvet*)

Bamsekram!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • MCT79
    rontgensyrran skrev 2010-10-03 09:12:01 följande:
    Har du sett mina bilder i mitt galleri?? Jag plussade visserligen på bim -5 men det var definitivt inte starkt från början. Tog några dagar innan det blev starkare. Jag håller helt klart tummarna för att detta ska gå vägen!
    Kikade in där, mitt är långtifrån lika tydligt som ditt! Tro mig! =) Jag ska nog vara lite realist kring detta.. klart jag hoppas men kommer mensen i morrn så blir jag inte förvånad...
  • pixerpie

Å- här i tråden händer som vanligt mycket! Spännande MCT!! Gråter med er som fått mens... Usch- den känslan är så trist!

Och själv är jag väl någonstanns mittemellan... dag 32, äl + 17 (?) enligt ul innan to morgon för två veckor sedan... Ömma bröst som kommer och går...  Tapp långt upp men något öppen?? Vet ej vad jag ska tro... Pendlar mellan hopp och förtvivlan... Kanske, kanske... Testar nog ikväll!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3