• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

Själv testade jag inte i morse... så rädd för att bli ledsen.... :(  Jag känner nog på mig att mensen kommer....

• LillaMy3
    MCT79 skrev 2010-10-02 14:48:44 följande:
    Själv testade jag inte i morse... så rädd för att bli ledsen.... :(  Jag känner nog på mig att mensen kommer....
    Nej den får inte komma!!! Men vänta du med att testa till ett par dagar efter BIM för att vara på den säkra sidan Håller tummarna!!!
  • MCT79
    LillaMy3 skrev 2010-10-02 19:20:05 följande:
    Nej den får inte komma!!! Men vänta du med att testa till ett par dagar efter BIM för att vara på den säkra sidan Håller tummarna!!!
    Världens mensvärk nu.... daaaaaaamn!!!
  • rontgensyrran
    MCT79 skrev 2010-10-02 20:21:14 följande:
    Eller växtverk? Skrattande Jag hade mer växtverk än vad jag har normalt sett mensvärk :)
  • MCT79
    rontgensyrran skrev 2010-10-02 20:28:18 följande:
    Eller växtverk? Skrattande Jag hade mer växtverk än vad jag har normalt sett mensvärk :)
    Så himla tidigt? Hade ju inget sånt förra månaden... har rätt rejält ont nu.. ska lägga oss och se en film nu. BLÄ!
  • LillaMy3
    MCT79 skrev 2010-10-02 20:21:14 följande:
    Hua. Kan ju vara antingen eller det. Min värk jag fick dagen innan BIM visade sig vara mensvärk, men kan ju precis lika gärna vara växtvärk. Så ge inte upp hoppet ännu!! Så länge mensen håller sig borta så finns ju alla möjligheter kvar
  • MCT79

Jo det är ju bara vänta och se... har iofs inte haft nån migrän än... brukar alltid få den inför mens...

Nej.. sovdags!

• sofy
    MCT79 skrev 2010-10-02 20:32:25 följande:
    Så himla tidigt? Hade ju inget sånt förra månaden... har rätt rejält ont nu.. ska lägga oss och se en film nu. BLÄ!
    Ja fick min första växtvärk 5 dagar innan BIM ungefär :) Men då bara svaaagt, sen 3 dgr innan starkare, så ja trodde mens - men nä de kom ingen ;)
  • MCT79
    sofy skrev 2010-10-02 23:09:36 följande:
    Ja fick min första växtvärk 5 dagar innan BIM ungefär :) Men då bara svaaagt, sen 3 dgr innan starkare, så ja trodde mens - men nä de kom ingen ;)
    Det inger onekligen hopp... men.. åhh.. ska nog testa i morrn... kanske.. om jag vågar... kommer bli tokledsen.. nästan mer ledsen än vid mf... vet inte varför...  :/

Känner mig gråtfärdig... pms-kossa major... =(
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3