• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    Pilgrimmen skrev 2010-10-04 21:44:28 följande:

Haha jag glömde ju säga  GRATTIS till MCT!! Ett jätte fint plus ju..Och härligt att se att man kan plussa så direkt efter mf

Nu måste jag vara ägglossning..För jag har jätte ont i äggstockstrakten. På vänster sida! Hihi! Och äntligen (ursäkta detaljerna) har ägglossningsflytningarna satt igång =)) ÄNTLIGEN!  Väntan på äl är ju såååå mycket tråkigare än väntan på BIM =) Åh va jag hoppas nu..=)

Kör hårt nu! Jag håller tummarna för dig!
  • MCT79

Mitt plus ser svagare ut idag... så himla ledsen... känns som förra månaden upprepar sig...  Gråter

• Pancakes
    MCT79 skrev 2010-10-05 08:24:47 följande:
    Mitt plus ser svagare ut idag... så himla ledsen... känns som förra månaden upprepar sig...  Gråter
    Neeeej, vad tråkigt!!! Har du provat med olika märken eller bara kört med testlagrets? Stor kram till dig vännen!
  • MCT79

Jag har bara kört testlagrets..... ingen blödning... så hoppet lever... typ.

• Pancakes
    MCT79 skrev 2010-10-05 08:52:39 följande:
    Jag hoppas också! Prova med några andra också så du har nåt att jämföra med. Inget blödning är ju väldigt lovande i alla fall!
  • rontgensyrran
    MCT79 skrev 2010-10-05 08:24:47 följande:
    Har du ingen bild på det nya testet? Kan det inte vara så att det är lika starkt idag? Ibland tar det ju nån dag innan det blir starkare. Det gjorde det för mig med när jag testatade. Nån dag tyckte jag att dt inte hände nå alls på och nojjade som bara den, men dagen efter så vart det lite starkare. Hoppas detta gäller dig med!
  • MCT79
    rontgensyrran skrev 2010-10-05 09:24:24 följande:
    Har du ingen bild på det nya testet? Kan det inte vara så att det är lika starkt idag? Ibland tar det ju nån dag innan det blir starkare. Det gjorde det för mig med när jag testatade. Nån dag tyckte jag att dt inte hände nå alls på och nojjade som bara den, men dagen efter så vart det lite starkare. Hoppas detta gäller dig med!
    JO med lite vilja kan jag säga att dom är lika... kanske... hahah... men.. de ömmar tuttarna flög sin kos igår kväll med...

MEEEN.. jag blöder inte... så... till motsatsen är bevisad så. ;)
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-10-05 08:52:39 följande:
    Alla tester visar olika trots att det är av samma märke vännen... låt det gå iaf 2 dagar mellan testerna innan du testar igen... hoppas att det är em my frisk liten bebis i din mage :) KRAM!
    Längtan efter liten är stor
  • MCT79

Men nu blöder jag.... helvetes jävla skiiiiitt.... VARFÖÖÖÖÖÖR!??!?!?!

• sugarrush

MCT, vad är det jag läser? Nu blir jag jätteledsen.....

Man kan tycka att ETT missfall per person och livstid vore nog, men som vi båda vet så är livet ju jävligt orättvist ibland.. Du som haft både missfall och x borde verkligen ha haft din beskärda del... *krama om*

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3