• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LillaMy3
    MCT79 skrev 2010-10-05 20:11:01 följande:
    Ja jag hoppas också att jag kan få några svar, men det är tydligen inte alltid man får det... Bara vänta ut blödningen, köra på igen och hoppas hoppas...
    Ja jag såg att du fått tid redan i nästa vecka. Det var ju skönt att de hade tid så snart, mitt i allt elände.

Hoppas hoppas hoppas att de hittar ett svar på frågan, eller minst i vart fall något som hjälper vilket fall de vet vad det är eller inte!

Stor kram och ta hand om er!!
  • FruW

Go kväll!

MCT - usch!! Är du säker?? Var inne hos dig o kikade, men jag kunde bara se gårdagens test.. Blöder du något?? Det kan ju bara vara så att dagens test av ngn annan anledning var lite svagare, kanske är starkare i morgon igen... Det tar ju några dagar för hcg att öka ordentligt!! Jag hoppas på dig!!

Pilrgrimmen - grattis till fint utslag på ÄL, nu är det bara att jobba på!!!

Med två små - hur går det för dig?? BIM är passerat med flera dager, nu är vi nyfikna på dig! Pixan o Mammaobabba - BIM för er nu!! Spännande, några symptom?! Jag håller tummarna för några fina plus till i tråden!!

• annaj84

MTC- Fy fan va tråkigt. Men jag tycker du gör rätt i att testa imorgon för det kan ju faktiskt vara så som Sofy säger!

PIlgrimmen- NU får vi hålla alla tummar och tår att vi båda får ett + nu i slutet av månaden :) Känns ibland lite som jag tar ut segern i förskott vilket är helt galet. Kommer bli jävligt besviken då/om mensen kommer. Rynkar på näsan

• Pilgrimmen

Jag tänker på dig MCT. Det är ju rent ut sagt förjävligt att vissa inte får ett enda mf någonsin medans andra får mf efter mf...:(

Ja igår  fick förhoppningsvis bebis gjord =) Nu börjar den roliga väntan på BIM =)

Haha ja jag tror också jag tar ut segern lite i förskott, konstigt men sant. Men det känns faktiskt som att vi lyckas denna månad Önsketänkande eller verklighet, det får jag veta om ca 2 veckor, hihi!

• Pancakes

Hurra Pilgrimmen, vad roligt! BIM är här på nolltid ska du se!

MCT, har du testat något idag?

• MCT79

Yes Pilgrimmen, en sån känsla hade jag förra månaden, redan ett par dar efter äl så "visste" jag...=))

Jag har testat idag... blöder fortfarande färskt rött, som en mens.. men inga stora koagler som förra månaden.. mer slemmigt? (oookej här delar vi allt...)
    Testade i går em och tyckte det var starkare än på ,morgonen... tänkte att det var inbillning men det jag tog nu på morgonen är också starkare än igår morse...? Igår gick det inte att fånga på bild ju.... Nu är ju frågan... är det starkare än på bim? Å varför blöder jag isf??? Förra månaden testade jag ju neg. två dar efter att blödningen startade....

• Pancakes

Joooo, men jag ser strecket! Jag tycker det är tydligare! Åh, vad förvirrande med blödningen! Kan du inte åka in och kolla med VUL. Nåt kanske de kan se?

• Aina83

Hur orkar ni?

Jag orkar snart inte längre=(

Försökt i 1år nu, och vi ska ta hjälp nu, är det inte mensen som kommer, nej då får jag missfall, vrf är livet så jävla orättvist för?=( 

• MCT79
    Pancakes skrev 2010-10-06 09:04:38 följande:
    Joooo, men jag ser strecket! Jag tycker det är tydligare! Åh, vad förvirrande med blödningen! Kan du inte åka in och kolla med VUL. Nåt kanske de kan se?
    Nja dom ser nog inget alls nu.... jag väntar.. jag har ju en tid nästa onsdag för utredning... lyckan vore väl om man kom dit och allt var bra,... haha... drömma får man ju.. =)
  • rontgensyrran
    Aina83 skrev 2010-10-06 09:06:50 följande:
    Hur orkar ni?

Jag orkar snart inte längre=(

Försökt i 1år nu, och vi ska ta hjälp nu, är det inte mensen som kommer, nej då får jag missfall, vrf är livet så jävla orättvist för?=( 
    Kolla på BIM-listan så förstår du varför vi orkar. För när vi ser alla som har plussat så så förstår man att det kan faktiskt hända dem som är i samma sits, så varför skulle det inte hända mig. Det är bara att fortsätta och nån gång förr eller senare med eller utan hjälp så ska det gå vägen. Jag skulle själv ge upp en månad och söka hjälp men då plussade jag och bebisen är fortfarande i magen. Är idag 26+5. INGET ÄR OMÖJLIGT!

Visst är inte livet rättvist, och det gäller inte enbart graviditet. Det gäller tyvärr mycket annat också. Hoppas snart du sitter med ett pluss som resulterar i bebis.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3