sugarrush skrev 2010-12-28 13:55:04 följande:
Idag tjejer har jag tröstshoppat.. eller jag började i helgen med en ny kompaktkamera och trådlös fotoskrivare (kan även scanna och kopiera...) å idag blev det en kitchen aid... fick med mig sambon på den när jag sa att man kan köpa till köttkvarn och passerare till den sen om man vill göra egen barnmat eller äppelmos... vi har massor av träd och sambon älskar äppelmos... Så idag har jag handlat en!

Ah, det har jag också gjort! Rean är ju livsfarlig!
Igår blev det en klänning och senare idag kommer det bli mer... vi ska till en outlet där de har mellandagsrea... shit alltså, det här kommer bli DYRT! (jag köpte också en kitchenaid nyligen, en röd, I löööve it!)
Jag och sambon ska nu ÄNTLIGEN planera årets fjällenresa! Det blir i påsk, och jag längtar redan!
Jag har skjutit upp planeringen av fjällen hela tiden för att jag har tänkt att OM jag blir gravid vågar jag inte åka utför... men ni har vi ju fått längdskidor av den snälla tomten så då kan man ju göra något sånt om man inte kan/vill åka i backarna i påsk!
Fasen vad GÖTT det ska bli!

Ohh det låter supermysigt.. var brukar ni åka?
FruW skrev 2010-12-28 14:44:15 följande:
Nu har jag testat, dumt, jag vet! Men va inne i stan en sväng, o har varit sur som en ättika, o spänd på något konstigt sätt i magen, så jag tänkte.. Men nej.. Snövitt test, så klart! Dumma mig, varför skulle det va ngt annat liksom

Blä! Bim är ju den 1/1 så det kan kanske finnas en mikroskopisk chans till ngt annat, men jag tror inte det tyvärr..
HEPP HEPP! Lugn och fin nu! Du är på Bim-4 vännen!! Hoppet är långt ifrån ute! Dessutom testade du alltså inte på morgonurin?
Klart vi är gravida du och jag, nu ska vi bli vackert tjocka!