MCT79 skrev 2011-01-09 20:45:19 följande:
hej tjejer! hur går det för er? Några som har bom i dagarna eller hur... spääännande!! Ska börjar med ältester i morrn jag, kör rosenrot igen, borde ha äl nästa helg eller så. =)
Härligt att ÄL är på gång igen! Nu jäklar ÄR det Guldägget som kommer!
FruW skrev 2011-01-09 21:06:35 följande:
Hej flickor!
I dag är jag så där, jag känner mig nere och sååå misslyckad över att vi inte lyckats få barn. Jag känner mig som en dålig misslyckad kvinna, sämre än alla mina vänner, och andra, som har fått sina små... Jag vet att det är fånigt att tänka så, och att det inte hjälper mig, men i dag känns det som om detta är sanningen..
Tror att det delvis beror på att BF närmar sig för några av mina vänner, jag brukar alltid tycka att det är jobbigt. Det är inte lika jobbigt när barnet väl är fött, för det kan jag inte relatera till.
Ngn, snuttskorpan kanske, frågade för ett tag sen hur det går för mig med träningen. Svaret är uselt - blev förkyld innan nyår, det hänger fortfarande kvar =( hade feber i torsdags, och fortfarande sååå hostig, orkar ingenting. Så kanske också därför jag känner som jag gör idag. Har ju inte kunnat komma igång som jag hade tänkt mig, bara går här hemma o drar..
Hoppas ni har haft en roligare dag än jag! Håller tummarna för alla er som snart har BIM, nu är det dags för några plus till i tråden!
Många kramar från mig
Du är en superfin tjej! Att alla andra får barn påverkar inte vilken person du är i grunden! Var så fint, det Pixan skrev om att man väntar på den rätta...försök hålla de orden i huvudet!
Ang träningen så är det bara att sparka igång nu! Finns inget bättre än att skingra tankarna med lite aktivitet! Har du kommit på vad du vill träna för något? Finns det något pass som lockar? NU KÖR VI!
Sugar- hoppas törsten är ett gravsymtom! Visst att det vore trist med vasan, men...i det långa loppet så vore ju en liten den största segern!
Ingen mens än...smiter in på muggen titt som tätt för att titta...men än finns hoppet...