• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    Jania skrev 2011-01-11 16:32:22 följande:
    Hej på er alla gullisar.
    Grattis till alla, mer eller mindre tydliga, plus

Var på UL idag och måste så klart meddela er det roliga att den lilla filuren där inne är alive and kicking...faktiskt just så att den låg å sparkade runt. Den är ju sjukt liten såklart, men den lever. Å det är det viktigaste just nu. Å den ska ju inte vara så stor än

Kram kram å hoppas alla plussar nu Solig
    Vad mysigt och underbart det låter! Glad En liiiiten, liten parvel som växer och frodas i din mage. Solig Snart kommer resten av oss att "joina" dig... {#emotions_dlg.flower}
  • Jania
    skruttnorpan skrev 2011-01-11 16:36:05 följande:
    ÅÅÅÅHHH, jag blir så glad att jag gråter!! Gud vad härligt att höra!! Stor kram till
    SoMa72 skrev 2011-01-11 16:49:29 följande:
    Vad mysigt och underbart det låter! Glad En liiiiten, liten parvel som växer och frodas i din mage. Solig Snart kommer resten av oss att "joina" dig... {#emotions_dlg.flower}
    dig- njut av minnet från att få se din lilla/e där inne!
    Mmmm....vi fick två små bilder med oss hem. Antar att de är ljuskänsliga så de får ligga gömda, men titta på dem ibland kan man ju göra. Den är så liten så liten Förvånad
    SoMa72 skrev 2011-01-11 16:49:29 följande:
    Åh, det hoppas jag verkligen att ni gör, allihopa Hjärta
    Är det äntligen ett frö på groning?
  • EmmaAF

Ååååh SUGAR!! Vad ser jag...Ett plus..WhiiiihoooO! GRattis, va glad jag blir nu!

Blir förståss glad över alla plussen som har och kommer strömma in i denna tråd =)

• pixerpie

Grattis tjejer!! Hoppas nu på nio ( åtta!)  problemfria månader!!!

Ångrar att jag inte testat idag jag med... fast tre + på samma dag vore väl lite väl bra!! Jag joinar SoMa i slutet på veckan med testing istället. Vad tror du om torsdag?? ( Om nu inte mensen kommer imorgon?)

Nu till stallet!

• sugarrush

Tack Emma/Pigrimmen och pixan!
    Vad snälla ni är.

Jag har verkligen inte fattat det här än, det känns helt sjukt.
    Är nervös och tänker "tänk om jag inte börjar blöda på BIM i helgen", men samtidigt så tycker jag att min kropp har börjat bete sig annolunda redan nu, somnade nu på eftermiddagen, smakar jätteäckligt i munnen.. så jag antar att det finns något därinne, hoppas nu bara den håller sig kvar!

• sugarrush
    pixerpie skrev 2011-01-11 18:21:28 följande:
    Grattis tjejer!! Hoppas nu på nio ( åtta!)  problemfria månader!!!

Ångrar att jag inte testat idag jag med... fast tre + på samma dag vore väl lite väl bra!! Jag joinar SoMa i slutet på veckan med testing istället. Vad tror du om torsdag?? ( Om nu inte mensen kommer imorgon?)

Nu till stallet!
    Torsdag är väl en utmärkt dag för trådens nästa två plus!
    När har du BIM förresten?
  • EmmaAF

Sjävklart kommer detta gå vägen sugar..Det kan inget annat! UNDERBART! åh va roligt för dig med symptom Och va skönt att du får hjälp av doktora nu också =)

• FruW

Sugar och Snuttskorpan - vad är det jag ser, GRATTIS vänner!! Härligt, såå glad för er skull. Gött - hoppas januari bjuder på många fler plus, vill också ju!!

Önskar er andra som snart har bim jättelycka till!

Kram från mig

• skruttnorpan
    sugarrush skrev 2011-01-11 18:44:47 följande:
    Tack Emma/Pigrimmen och pixan!
    Vad snälla ni är.

Jag har verkligen inte fattat det här än, det känns helt sjukt.
    Är nervös och tänker "tänk om jag inte börjar blöda på BIM i helgen", men samtidigt så tycker jag att min kropp har börjat bete sig annolunda redan nu, somnade nu på eftermiddagen, smakar jätteäckligt i munnen.. så jag antar att det finns något därinne, hoppas nu bara den håller sig kvar!

Visst är det konstigt hur man helt plötsligt känner att något är annorlunda?? Det är inte bara det att det molar lite...nåt är bara annorlunda!
    Är dock fortfarande SJUKT RÄDD att vakna upp imorrn och att mitt supersvaga sträck har försvunnit, att alla känningar är borta och att tomheten kommer tillbaka, så jag förstår din oro!
    Men vi får stötta varandra, tjejen! Jag tror att det är vår tur nu, ALLA i den här tråden förtjänar medgång!

Mimmi- Jag hoppas det är din tur nu! Det är dags! Allt mitt hopp och alla mina godaste tankar till dig!!

• sugarrush
    FruW skrev 2011-01-11 19:39:28 följande:

Sugar och Snuttskorpan - vad är det jag ser, GRATTIS vänner!! Härligt, såå glad för er skull. Gött - hoppas januari bjuder på många fler plus, vill också ju!!

Önskar er andra som snart har bim jättelycka till!

Kram från mig

Mimmi, snart är det din tur! Januari kommer vara en bra månad. Och jag vet hur länge du kämpat, det är verkligen din tur att få ett plus och en frisk graviditet nu. Jag hoppas så för dig, gumman.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3