• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72

Skruttis: jag kommer med största sannolikhet ändå inte få plus imorgon eftersom det är bim-6, men om jag vore du o hade massor av test, så skulle jag testa ändå, hoppet finns så länge inte indianerna börjar steppa loss oj, vilken förskönande omskrivning det blev... :-P

• skruttnorpan

Haha, gillar dina indianer- SoMa!Tungan ute

Men hörrni, jag blir tokig! Hjälp mig med er erfarenhet nu, snälla!

Testade i morse...trodde att det var kört och skulle precis kasta stickan...när jag ser "någonting" brevid kontrollsträcket. Vi pratar om att det efter närmare fem min kommer fram som en skugga till ett sträck på stickan, mer så att jag förstår vart sträcket skulle vara om kom fram...förstår ni vad jag menar? När jag jämförde med en annan gammal teststicka var morgonens sticka lite mer blåaktigt i tonen.
    Vad tror ni- fel på testet eller starten till en dröm som går i uppfyllelse? Tänker dels på att det visade sig så sent (men innom testtid), att det var så übersvagt samt den blåaktiga tonen på testet...

Tror ni sambon slängde ur sig ett snyggt: vavareja'saaa när jag bad om hans åsikt om streckskuggan. Han såg det ju också, men undrade om det inte var så att detr alltid finns ett streck under som syns igenom lite- SÅ SVAGT VAR DET! Men, som sagt...jämfört med ett gammalt test var det en skillnad...

Måste HCG vara som högst på morgonen?? Jag känner ju av mina (förhoppningsvis inte inbillade) symtom mest på kvällen...

• skruttnorpan

SoMa och Sugar...hur har det gått för er??

• sugarrush

WOW skruttnorpan!!!!
    Det låter ju superlovande!

För att svara på din fråga:
    Jag har analyserat en oändlig mängd stickor i mina dagar, och om strecket syns i alla ljus, samt i alla vinklar, dök upp innan tio minuter och har en svag nyans av rosa (eller blått beroende på vad du har för test) så är det positivt!

Så jag tror att du är GRAVID! Och jag blir så himla GLAD jag blir för din skull!!!!

Ska se om jag lyckas fotografera mina morgontest här... återkommer...

• skruttnorpan
    sugarrush skrev 2011-01-11 08:38:20 följande:
    WOW skruttnorpan!!!!
    Det låter ju superlovande!

För att svara på din fråga:
    Jag har analyserat en oändlig mängd stickor i mina dagar, och om strecket syns i alla ljus, samt i alla vinklar, dök upp innan tio minuter och har en svag nyans av rosa (eller blått beroende på vad du har för test) så är det positivt!

Så jag tror att du är GRAVID! Och jag blir så himla GLAD jag blir för din skull!!!!

Ska se om jag lyckas fotografera mina morgontest här... återkommer...

Åååhh, håller tummen för dig! Har du redan testat eller är du på gång??

Kan säga att jag var lite för fundersam för att orka vänta, gjorde ett test till + att jag tog ett ÄL-test också. Fullt utslag på ÄL-stickan och ett supersvagt men helt synbart streck på gravtestet!! Skrattande Blir till att skaffa ett CB och testa om ett par dagar för att vara på den säkra sidan...men...det kanske faktiskt är något!! 

• SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-11 07:12:22 följande:
    Haha, gillar dina indianer- SoMa!Tungan ute

Men hörrni, jag blir tokig! Hjälp mig med er erfarenhet nu, snälla!

Testade i morse...trodde att det var kört och skulle precis kasta stickan...när jag ser "någonting" brevid kontrollsträcket. Vi pratar om att det efter närmare fem min kommer fram som en skugga till ett sträck på stickan, mer så att jag förstår vart sträcket skulle vara om kom fram...förstår ni vad jag menar? När jag jämförde med en annan gammal teststicka var morgonens sticka lite mer blåaktigt i tonen.
    Vad tror ni- fel på testet eller starten till en dröm som går i uppfyllelse? Tänker dels på att det visade sig så sent (men innom testtid), att det var så übersvagt samt den blåaktiga tonen på testet...

Tror ni sambon slängde ur sig ett snyggt: vavareja'saaa när jag bad om hans åsikt om streckskuggan. Han såg det ju också, men undrade om det inte var så att detr alltid finns ett streck under som syns igenom lite- SÅ SVAGT VAR DET! Men, som sagt...jämfört med ett gammalt test var det en skillnad...

Måste HCG vara som högst på morgonen?? Jag känner ju av mina (förhoppningsvis inte inbillade) symtom mest på kvällen...
    Så där blev mina test sist också, när de var POSITIVA, låter mkt lovande!

Samma här känner oxå mest på kvällen, fast jag har kanske inbillat illamåend nu? Har åtminstone molvärk och tycker inte man borde känna så här varje dag över en vecka innan BIM. Mitt test var iaf tokvitt, men jag hade ju inte räknat med nåt plus heller, är nog alldels för tidigt.
  • SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-11 08:42:50 följande:

Åååhh, håller tummen för dig! Har du redan testat eller är du på gång??

Kan säga att jag var lite för fundersam för att orka vänta, gjorde ett test till + att jag tog ett ÄL-test också. Fullt utslag på ÄL-stickan och ett supersvagt men helt synbart streck på gravtestet!! Skrattande Blir till att skaffa ett CB och testa om ett par dagar för att vara på den säkra sidan...men...det kanske faktiskt är något!! 

Wiiii, vad spännande!! Nu är det dags för dig! Skrattande {#emotions_dlg.flower}
  • Längtan efter liten

Grattis skruttnorpan

Längtan efter liten är stor
  • Pancakes

Skruttnorpan, vad spännande!!! Min erfarenhet är också att syns det det minsta lilla så är det positivt. Är man inte gravid syns det absolut ingenting. Hur många dagar till BIM är det?

• sugarrush

Grattis än en gång Skruttis! Så glad för din skull!

Jo, Jag testade också imorse (BIM-5), och fick det här resultatet:

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3