• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Längtan efter liten

Men sugar, du är ju också gravid grattis... Äntligrn

Längtan efter liten är stor
  • Pancakes

Men, Sugar vad är det jag ser?? Wiiiiiiiiih! Solklart ju på BIM-5!

• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-11 09:11:57 följande:

Grattis än en gång Skruttis! Så glad för din skull!

Jo, Jag testade också imorse (BIM-5), och fick det här resultatet:

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, grattis gumman!!!!! Skrattande{#emotions_dlg.flower}Hjärta
  • Muffe80

Sugar, jag ser strecket.... ska jag våga säga grattis eller vänta 2 dagar?

TÄNK OM Jippie!!!!

• sugarrush

Åh taaaaack söta tjejer! Hjärta Så glad att ni finns.
    Sambon är ju utomlands och har ingen susning, så jag får dela glädjen med er!

Ja Muffe, den här gången vågar jag tro att det kan vara på riktigt. 
    Strecken kom efter ca 6 minuter och är ju tydligt rosa, och dessutom så blev det ju vackra streck på båda stickorna!

Har precis pratat med sjukhuset och ska ha tfntid med en läkare som förhoppnigsvis skriver ut progesteron. Om jag inte får det så går jag till den privata i slutet av veckan och fixar pregnyl (hcg-tillskott).

KRAAAAAAAAM

• Muffe80

Ihhhhh, så spännande. Ska du säga till sambon idag eller när han kommer hem?

Jag ska till barnmorskan idag, börja mäta magen och kolla hjärtljud... (hoppas det är ok att säga det här i er tråd och att ingen tar illa upp)

• Pancakes
    sugarrush skrev 2011-01-11 10:00:29 följande:

Strecken kom efter ca 6 minuter och är ju tydligt rosa, och dessutom så blev det ju vackra streck på båda stickorna!

Har precis pratat med sjukhuset och ska ha tfntid med en läkare som förhoppnigsvis skriver ut progesteron. Om jag inte får det så går jag till den privata i slutet av veckan och fixar pregnyl (hcg-tillskott).

KRAAAAAAAAM
    Fantastiskt! Jättestort grattis! Du förtjänar det verkligen! Skönt att du kan få progesteron eller pregnyl. Då kommer det lösa sig den här gången, det känner jag på mig!
  • sugarrush

Stort tack Pancakes!  Ja, det känns väldigt tryggt att ha läkare med mig hela tiden nu. Att ens oro och nojande kanske tas mer på allvar den här gången. Ett fjärde missfall ska det INTE bli, nix pix!

Muffe: Nej, jag avvaktar ,med att berätta tills sambon kommer hem på fredag. Han är i förenade arabemiraten den här veckan så det är lite klurigt att få tag på honom... Sen så brukar han inte tro på testen förrän de är superstarka...! 

• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-11 10:00:29 följande:

KRAAAAAAAAM
    Vad himla underbart!!!!!!
  • MCT79

Oj här händer det saker!! WOHOOO!! Vad glad jag blir!! Den här månaden plussar vi allihop! Deal??

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3