• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-01-11 15:44:33 följande:
    Oj här händer det saker!! WOHOOO!! Vad glad jag blir!! Den här månaden plussar vi allihop! Deal??
    It's a deal! Flört
  • sugarrush

Jajemen MCT, det var ju det vi sade! Januariplus åt hela bunten.
    I slutet av månaden kommer ju du att plussa du också. Det har jag bestämt!

• sugarrush

Och du. Soma, du ska plussa nu i veckan du med, typ på fredag. Så är det bara.

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-01-11 16:08:25 följande:
    Jajemen MCT, det var ju det vi sade! Januariplus åt hela bunten.
    I slutet av månaden kommer ju du att plussa du också. Det har jag bestämt!
    Jaa jag hoppas verkligen det....  :)
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-11 16:10:20 följande:
    Och du. Soma, du ska plussa nu i veckan du med, typ på fredag. Så är det bara.
    Tack gumman! Hjärta Hoppas innerligen att du har rätt, tyvärr känns det inte som det blir så den här månaden, men vi får se...  
  • sugarrush

Men du SoMa, du är väl bara på BIM-6 än så länge? Jättelångt kvar till BIM ju!
    Jag minns att skruttis sade samma när hon var på BIM -6 eller BIM-7 men så vips, så fick hon ett svagt plus idag, på BIM-2.

Jag hoppas på dig! Chansen är INTE inte ute! Kram!

• skruttnorpan

Sugar- GRATTIIIIIIIIIS!!! Typ sådär som dina ser mitt senaste sträck ut...bara det att jag är typ på BIM och tog en testa tidigt-sticka...fast inte morgonurin... Hoppas att allt är som det ska bara, men liiiite gravhormon har jag iaf!

SoMa, klart det blir plus i veckan! Som ni redan har sagt så är januari VÅR MÅNAD!

Muffe80- vad härligt att få¨börja mäta och se förändringar! Börjar det kännas verkligt? 

• Jania

Hej på er alla gullisar.
    Grattis till alla, mer eller mindre tydliga, plus

Var på UL idag och måste så klart meddela er det roliga att den lilla filuren där inne är alive and kicking...faktiskt just så att den låg å sparkade runt. Den är ju sjukt liten såklart, men den lever. Å det är det viktigaste just nu. Å den ska ju inte vara så stor än

Kram kram å hoppas alla plussar nu Solig

Är det äntligen ett frö på groning?
  • skruttnorpan
    Jania skrev 2011-01-11 16:32:22 följande:
    Hej på er alla gullisar.
    Grattis till alla, mer eller mindre tydliga, plus

Var på UL idag och måste så klart meddela er det roliga att den lilla filuren där inne är alive and kicking...faktiskt just så att den låg å sparkade runt. Den är ju sjukt liten såklart, men den lever. Å det är det viktigaste just nu. Å den ska ju inte vara så stor än

Kram kram å hoppas alla plussar nu Solig
    ÅÅÅÅHHH, jag blir så glad att jag gråter!! Gud vad härligt att höra!! Stor kram till dig- njut av minnet från att få se din lilla/e där inne!
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-11 16:16:09 följande:
    Men du SoMa, du är väl bara på BIM-6 än så länge? Jättelångt kvar till BIM ju!
    Jag minns att skruttis sade samma när hon var på BIM -6 eller BIM-7 men så vips, så fick hon ett svagt plus idag, på BIM-2.

Jag hoppas på dig! Chansen är INTE inte ute! Kram!
    Ja, jo, jag vet... Skäms Är ju bara det att man läser om dem som plussar vråltidigt, tror iofs inte att jag är en sån eftersom jag vid första grav plussade så svagt på BIM+0 att jag inte såg det och vid förra var det supersvagt på BIM-1, men jag ska INTE ge upp, förrän jag vet säkert vad utgången blir, lovar! Tack för peppning! Kram!
    skruttnorpan skrev 2011-01-11 16:18:55 följande:
    SoMa, klart det blir plus i veckan! Som ni redan har sagt så är januari VÅR MÅNAD! 

Japp, jag siktar in mig på att plussa nu också då! Cool Skam den som ger sig! Tungan ute
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3