• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

Rosen, vi körde två ggr om dagen under ÄL. Man var lite sliten efteråt, men det funkade!

• LisaVäntar

BIM -5, negativt test (såklart då jag inte tror jag haft ÄL).. Varför hålla på o plåga sig o testa när man vet att chansen är nästan obefintlig?!

• pixerpie
    LisaVäntar skrev 2011-05-09 09:50:53 följande:
    BIM -5, negativt test (såklart då jag inte tror jag haft ÄL).. Varför hålla på o plåga sig o testa när man vet att chansen är nästan obefintlig?!
    För att vi är kontrollfreak... och för att det faktiskt finns de som plussar på minus fem... Leava och Sugar (tror jag) bland andra...

Jag kommer testa på torsdag har köpt hem ett tjog med test... Då är jag typ äl + 10.... Kanske, kanske... Men visst blir man besviken då det inte visar något!

Kram och ha en fin dag!!
  • got2b

Jag och sambon har kört en gång om dagen denna gång. De andra månaderna har vi kört minst en gång om dagen och på just äl-dagen två ggr.
    Denna gång blev det fre, lör och sön en gång om dagen. Får väl ta en extra gång ikväll med efter jobbet.
    Äl-testen visade positivt lör eftermiddag och sön förmiddag. Testade i morse med men det var inte lika starkt då. Så jag har väl haft äl nu antar jag.

• FruW

Härligt med lite äl i tråden!!

Nu har jag testat med gravtest, har hunnit inbilla mig lite symptom, men testet var snövitt, som vanligt.. :( mina spottings fortsätter o komma, så jag kan inte säga att min medicin haft önskad verkan heller :( blä för det här känner jag...

• SoMa72
    FruW skrev 2011-05-09 22:31:21 följande:
    Härligt med lite äl i tråden!!

Nu har jag testat med gravtest, har hunnit inbilla mig lite symptom, men testet var snövitt, som vanligt.. :( mina spottings fortsätter o komma, så jag kan inte säga att min medicin haft önskad verkan heller :( blä för det här känner jag...
    Men du gumman, du är väl bara på bim-3 idag? Har du inte bim den 13:e? Fortsätter hålla tummarna för dig, det SKA ta sig! Hjärta

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Jag tror jag redan har haft äl?! Förvånad Men jag tyckte inte testen var så starka, fast nu har de ju blivit svagare.... Vad tror ni? Och räknar jag då äl som 07 maj och bim 21maj?

Kram på er, gullosar! Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-05-10 08:03:22 följande:

Jag tror jag redan har haft äl?! Förvånad Men jag tyckte inte testen var så starka, fast nu har de ju blivit svagare.... Vad tror ni? Och räknar jag då äl som 07 maj och bim 21maj?

Kram på er, gullosar! Hjärta
    Godmorgon tanten, hmm svårt att veta om du har haft ägglossning. jag fick ju oxå så svaga och hade ägglossning men sen någon gång fick jag starka efter dessa tester och trodde att jag hade äl två gånger på en månad.  Det e ju dax för ett plus nu gumman, Har du tagit tabletterna som du ska ???
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-10 08:32:01 följande:
    Godmorgon tanten, hmm svårt att veta om du har haft ägglossning. jag fick ju oxå så svaga och hade ägglossning men sen någon gång fick jag starka efter dessa tester och trodde att jag hade äl två gånger på en månad.  Det e ju dax för ett plus nu gumman, Har du tagit tabletterna som du ska ???
    "Godmorgon tanten"?!?!!? Tungan ute Så svaga var de ju inte 6-7:e, även om de inte var starkare än kontrollstrecket direkt...
    Ja mamma, jag har tagit min medicin som jag ska!

Hur mår Du?
    ♥ ♥ ♥
  • stor och liten

SoMa: Tar du testlagrets äl-tester? Jag har andra sk billigtester och där staar att teststrecket ska vara minst lika starkt som kontrolltestet för att det ska räknas som positivt... Men det är nog olika med olika tester..

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3