• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-10 19:01:33 följande:
    Japp, denna eviga väntan... Tur jag har er att vänta tillsammans med!
    Ja, hela livet är inrutat i mens, snart ÄL, ÄL, väntan på BIM, BIM och sen tillbaka på mens igen... *morrÄ
  • SoMa72

Men rätt vad det är så kommer ett plus som resulterar i bebis, det måste vi tro!

• MissT
    SoMa72 skrev 2011-05-10 19:05:21 följande:
    Men rätt vad det är så kommer ett plus som resulterar i bebis, det måste vi tro!
    Ja det kommer att komma, förhoppningsvis riktigt snart!
    Håller tummarna så hårt jag bara kan!
  • Bellas7

Hej flickor ( tanten ) jo jag tänkte jag testar ett äl test för att se hur mycket det ger utslag( testlagrets) och fast mina gravatickor blir helt vinröda så blev äl testet bara lika starkt som kontrollstrecket så det måste vara något fel på testlagrets ältest.

• LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-10 19:05:21 följande:
    Ja, det gör vi!! Imorgon bitti blir det nytt test, testar fram till mensen eller plusset kommer, så otålig ;)
  • telgebo
    Bellas7 skrev 2011-05-10 19:06:51 följande:
    Hej flickor ( tanten ) jo jag tänkte jag testar ett äl test för att se hur mycket det ger utslag( testlagrets) och fast mina gravatickor blir helt vinröda så blev äl testet bara lika starkt som kontrollstrecket så det måste vara något fel på testlagrets ältest.
    Det kanske inte kan visa starkare än vad kontrollstrecket gör. Vet bara att vid graviditet och ÄL så blir strecken lika starka.

Jag fick negativt ÄL-test när jag testade nu när jag hade testat positivt med CB, gissa min förvåning på en skala 1-10?!!?
    Gravid v.16+2 BF 22/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-05-10 19:06:51 följande:
    Precis... en vecka efter skrapningen tog jag ett äl-test som var solklart negativt så dagen efter tog jag ett gravtest i förhoppningen om att alla hormoner var ute ur kroppen.... positivt! Och itne ens svagt så... problem har dom!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • FruW

Jo det kan vida starkare, det har det gjort på mig ngra gånger, o i instruktionen står det att testet är positivt om det är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket.

Jag har gjort så att jag har kört med både testlagrets och cb dig ett tag för att jämföra. De gånger jag nästan fått fult utslag på stickan har cb varit negativt, men vid starkt utslag på stickan har cb blivit en :)

Har inte testat mer med gravtest, bin den 13, men har så pass mkt spottings att det bara är att vänta in tanten :(

• telgebo
    FruW skrev 2011-05-10 19:20:06 följande:
    Jo det kan vida starkare, det har det gjort på mig ngra gånger, o i instruktionen står det att testet är positivt om det är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket.

Jag har gjort så att jag har kört med både testlagrets och cb dig ett tag för att jämföra. De gånger jag nästan fått fult utslag på stickan har cb varit negativt, men vid starkt utslag på stickan har cb blivit en :)

Har inte testat mer med gravtest, bin den 13, men har så pass mkt spottings att det bara är att vänta in tanten :(
    Så sant, själv fick jag bara lika starka streck på ÄL testen. Har även varit med om positivt ÄL-test trots att jag inte haft nån ÄL under flera cykler, det är riktigt irriterande.
    Gravid v.16+2 BF 22/10 Efter 21 mån slit och ett MA
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3