• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    stor och liten skrev 2011-05-10 13:34:50 följande:
    SoMa: Tar du testlagrets äl-tester? Jag har andra sk billigtester och där staar att teststrecket ska vara minst lika starkt som kontrolltestet för att det ska räknas som positivt... Men det är nog olika med olika tester..
    Japp, Testlagrets är det... Har haft ungefär samma sak förut och då blev jag gravid den gången (även om det slutade i mf)
    ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-05-10 14:22:35 följande:
    Japp, Testlagrets är det... Har haft ungefär samma sak förut och då blev jag gravid den gången (även om det slutade i mf)
    Jag är HELT övertygad om att testlagret har något slags problem med sina ältester.. jag har ALLTID fått starkt utslag på dem tidigare nmär jag haft äl... nu får jag VITA test.. det har inte hänt förut,, det har alltid gått att se två streck..

I januari fick jag inte riktigt utslag på ältesten med plussade... så äl hade jag ju!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • LisaVäntar

Ger mig lite hopp, mina såg ut ungefär som SoMas starkaste i två dagar, sen blev de svagare igen.. Hade sex de dagarna, BIM -4 idag och inget på stickan... utom vitt, vitt, vitt :( Men jag vill, jag vill, jag vill!!

• MissT

Jag fick aldrig fullt utslag på mitt ÄL-test men måsta haft ÄL eftersom jag blev gravid så förhoppningsvis är ni fler som följer efter snart även om inte era ÄL test ger fullt utslag.

• LisaVäntar
    MissT skrev 2011-05-10 16:31:24 följande:
    Jag fick aldrig fullt utslag på mitt ÄL-test men måsta haft ÄL eftersom jag blev gravid så förhoppningsvis är ni fler som följer efter snart även om inte era ÄL test ger fullt utslag.
    Hoppas verkligen det! Tänker iaf inte köra med testlagrets längre.. Nästa månad blir det cb digital och tar det sig inte då ska jag faktiskt lägga pengar på en fertilitetsmonitor, jag vill ju bara vara gravid!!
  • MissT
    LisaVäntar skrev 2011-05-10 16:34:50 följande:
    Hoppas verkligen det! Tänker iaf inte köra med testlagrets längre.. Nästa månad blir det cb digital och tar det sig inte då ska jag faktiskt lägga pengar på en fertilitetsmonitor, jag vill ju bara vara gravid!!
    Jag var heller inte nöjd med testlagrets ÄL-stickor denna gång, 28 tester och inte tillstymmelse till positivt, däremot fick jag förhöjning med stav därifrån och när jag sedan kollade med sticka igen gav det inget utslag alls....knepigt.

Håller tummarna för dig och alla andra i tråden.
  • LisaVäntar
    MissT skrev 2011-05-10 16:37:10 följande:
    Jag var heller inte nöjd med testlagrets ÄL-stickor denna gång, 28 tester och inte tillstymmelse till positivt, däremot fick jag förhöjning med stav därifrån och när jag sedan kollade med sticka igen gav det inget utslag alls....knepigt.

Håller tummarna för dig och alla andra i tråden.
    Precis.. o så blir man så nojjig över såna tester man måste tolka själv. Nästa gång blir det glad gubbe eller ingen glad gubbe, ingen fråga om saken ;)
  • SoMa72

Lisaväntar, jag tror på våra test ändå! Testade med nytt äl nu o det var nästan borta, så jag tror vi haft äl... Håller tummarna för att ditt plus kommer om några dagar!

• LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-10 18:46:50 följande:
    Lisaväntar, jag tror på våra test ändå! Testade med nytt äl nu o det var nästan borta, så jag tror vi haft äl... Håller tummarna för att ditt plus kommer om några dagar!
    Åh, jag hoppas, hoppas!! Och ditt med såklart, men du får vänta lite längre ;)
  • SoMa72

Japp, denna eviga väntan... Tur jag har er att vänta tillsammans med!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3