• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar
    Har inte testat mer med gravtest, bin den 13, men har så pass mkt spottings att det bara är att vänta in tanten :(
    =(
  • SoMa72

Ja, det har jag och såååå mkt yngre än jag är du inte, lillpluttan...

• got2b

Lite sent in i diskussionen nu kanske men jag har också haft problem med Testlagrets äl-tester. De ger inte fullt utslag på mig fast jag har äl. Kommer aldrig mer köpa de testen. Däremot gillar jag grav-testen därifrån.

Jag beställer mina äl-test på billiga-tester. De har alltid visat tydligt när det är dags. Går inte att ta fel på när det är dags.
    Hade jag vetat att det skulle ta sån här tid att bli gravid hade jag köpt en fertilitetsmoniter direkt, innan man började lägga pengar på tester. Men men..
    Nu är det en ny väntan på BIM igen. Räknar ner dagarna..

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-10 21:31:42 följande:
    Haha ett helt år yngre hehe
    Kanske mer kanske mindre? Vilken månad är du född i då? Tungan ute
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    got2b skrev 2011-05-11 00:07:12 följande:
    Lite sent in i diskussionen nu kanske men jag har också haft problem med Testlagrets äl-tester. De ger inte fullt utslag på mig fast jag har äl. Kommer aldrig mer köpa de testen. Däremot gillar jag grav-testen därifrån.

Jag beställer mina äl-test på billiga-tester. De har alltid visat tydligt när det är dags. Går inte att ta fel på när det är dags.
    Hade jag vetat att det skulle ta sån här tid att bli gravid hade jag köpt en fertilitetsmoniter direkt, innan man började lägga pengar på tester. Men men..
    Nu är det en ny väntan på BIM igen. Räknar ner dagarna..
    Tack! Då ska jag beställa från billiga-tester istället. Håller med om att Testslagrets gravtester är bra!
    Ja, denna väntan på BIM, tur vi är flera...

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • Lusen1

Flikar bara in en snabbis (fast jag inte har i tråden att göra) men ni är så goa att jag inte kan låta bli att följa er och hålla tummarna för er!) Iaf så säger jag som flera andra: billigatesters äl-tester är kanonbra! Var supertydliga verkligen! Sen gillade jag testlagrets gravtester bättre för dom visade plus före billgatester. En dag bara visserligen, men ändå:)
    Lycka till!

• Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-05-11 08:28:26 följande:
    Kanske mer kanske mindre? Vilken månad är du född i då? Tungan ute
    jag e född i juni och di är säkert född i januari hehehe
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3