• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Amelie85

Jag blöder inget och vi ska förska både i dag och imorgon.. sedan reser jag bort en vecka men så fortsätter vi efter de! Lycka till till er andra!!

• MCT79
    Amelie85 skrev 2011-06-01 16:02:21 följande:

Jag blöder inget och vi ska förska både i dag och imorgon.. sedan reser jag bort en vecka men så fortsätter vi efter de! Lycka till till er andra!!

Hej! Välkommen hit, trist att läsa om ditt mf! Har du haft flera innan?
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • Amelie85

Nej detta var mitt första.

Dock gjorde vi en abort 06.

• MCT79
    Amelie85 skrev 2011-06-01 16:08:18 följande:

Nej detta var mitt första.

Dock gjorde vi en abort 06.

OKej, jag hoppas av hela mitt hjärta att du slipper flera! :)
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • telgebo

Det är inte sant, jag blöder är skiträdd att det är kört igen. Hur stor sannolikhet är det att det går bra i v.19+2 om man blöder rött färskt blod? Borde man inte få ont i magen eller nåt? Är så rädd just nu.

Gravid v.19+2 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-01 17:17:41 följande:
    Det är inte sant, jag blöder är skiträdd att det är kört igen. Hur stor sannolikhet är det att det går bra i v.19+2 om man blöder rött färskt blod? Borde man inte få ont i magen eller nåt? Är så rädd just nu.
    Men fy fasen, åk in till gynakuten, det hade jag gjort!! Jag håller tummarna för att liten mår bra!
  • telgebo
    MCT79 skrev 2011-06-01 17:23:02 följande:
    Men fy fasen, åk in till gynakuten, det hade jag gjort!! Jag håller tummarna för att liten mår bra!
    Vet du vännen, jag är så otroligt rädd att jag inte vågar, förknippar hela den avdelningen på sjukhuset med mitt MA och får råångest av den.

Jag försökte nu att lyssna med mitt angelsound, hör inget, bebisen har inte rört sig sedan i söndags kväll och allt detta började efter att jag haft sex. Försöker tänka att de beror på det, men blöda klarrött färskt blod och att det svider som fasen där nere känns konstigt. Nu kommer jag inte våga ha sex igen. Det var just detta jag var rädd för skulle hända och visst fan händer det.

Nu börjar det onda i magen också, långt ner i magen. Det känns inte alls bra, jag bara gråter gråter gråter och förbannar mig själv att jag hade sex, skulle ha låtit bli.
  • LisaVäntar

Men vännen!! Åk in!! Om bebis lever kan du få hjälp, blodstillande medicin, bli ordinerad sängläge osv... Det behöver inte vara kört, min bebis hade överlevt om jag inte hade blött så länge att det retat hål på hinnan, det tog 6 veckor!!!

• telgebo
    LisaVäntar skrev 2011-06-01 18:11:40 följande:
    Men vännen!! Åk in!! Om bebis lever kan du få hjälp, blodstillande medicin, bli ordinerad sängläge osv... Det behöver inte vara kört, min bebis hade överlevt om jag inte hade blött så länge att det retat hål på hinnan, det tog 6 veckor!!!
    Jag vet att jag borde åka in, men jag får panikångest bara av att tänka på den avdelningen, få ligga i en gynstol och kanske få veta att bebisen inte lever. Jag fixar inte detta.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3