• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-07 15:35:48 följande:
    Hahah tog ett test till igår kväll.. de två strecken var lika starka då så jag trodde att i det skulle vara starkare ändå i morse men icke! Det är svagare! Så äl idag eller i morrn gissar jag! Ska kasta mig över sambon när han kommer hem... svettig och trevlig...usch.
    Underbart! Jag också!!!
  • Lofot

Hörrni. Jag har varit grymt öm i äggstockarna idag och igår. Typ som kramp/träningsvärk. Men nu har det gått över, är det själva ägglossningen som känns så? Isåfall har den VERKLIGEN blivit skarpare... Har aldrig kännt av den förr...
    Stackars mina äggledare, de vill inge annat än att få bebis... Glad

• JoWiAn
    Lofot skrev 2011-06-07 16:58:57 följande:
    Hörrni. Jag har varit grymt öm i äggstockarna idag och igår. Typ som kramp/träningsvärk. Men nu har det gått över, är det själva ägglossningen som känns så? Isåfall har den VERKLIGEN blivit skarpare... Har aldrig kännt av den förr...
    Stackars mina äggledare, de vill inge annat än att få bebis...
    Min ägglossning känns rejält ibland, men inte varje gång. Nångång har jag trott att de är strutsägg som ska släppa. Kändes så iaf
  • Lofot
    JoWiAn skrev 2011-06-07 17:00:29 följande:
    Min ägglossning känns rejält ibland, men inte varje gång. Nångång har jag trott att de är strutsägg som ska släppa. Kändes så iaf
    Hehe.. ja herregud. Då kanske spermisen skulle hitta rätt iaf...
  • MCT79
    FruW skrev 2011-06-07 11:43:18 följande:
    Testade fett minus i morse :( det onda i ryggen är kvar, men kan ju bero på annat. Bim är i morgon, så borde ju synas på testet om det är ngt där?

Jaja, bara att bryta ihop o komma igen! I kväll ska jag beställa min brudklänning, i en storlek för liten, så bra att veta nu att det inte är en liten i magen, då kan det ju bli lite tajt att komma i klänningen..
    håller fortfarande tummarna...
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-06-07 16:49:46 följande:
    Underbart! Jag också!!!
    Fy fan vad romantiskt....hahah hoppas det var bättre för er.. ;) Men som sambon säger.... "Vi måste skilja på romantik och produktion"..hahah! Idag var det produktion, helt klart!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-06-07 17:54:49 följande:
    Fy fan vad romantiskt....hahah hoppas det var bättre för er.. ;) Men som sambon säger.... "Vi måste skilja på romantik och produktion"..hahah! Idag var det produktion, helt klart!
    Tur vi upplever samma allihop Sambon frågade om de var dax idag.- Nä imorgon. Vi gjorde det igår. Romantiskt va?
  • Bellas7

Hej alla ni Goa

En liten uppdatering från mig. Jag är 10+1 idag och gjorde ul förra fredagen (9+4) allt såg bra ut då fast det var snabbtitt. Han mätte bara ett foster. jag ska till smv i morgon och kolla skiljeväggarna på alla tre i morgon. Så nytt ul då. Det konstigaste är att fast min mage växer och känns tung och jag mår illa så kan jag inte ta till mig att jag är gravid, jag tror fortfarande inte detta kommer gå vägen. Vi ska göra kub den 22 juni och jag är då 12+2 om allt går bra. Jag vågar inte berätta nu, inte efter kub heller för tänk om det händer något i v 14 ? Usch har ju haft 3 MA så jag är nog totalt bränd. Jag är rädd att bry mig för mycket och sedan bli skit ledsen. Vad tycker ni? Ni har ju alla varit i samma sits. Ska jag våga berätta för familj o vänner fast de inte ens vet om att vi försöker?? Hoppas det inte gör något att jag gnäller lite här men ni förstår min sits ju.

Hoppas så att ni alla får plus och som sagt jag har ett paket pergotime jag gärna ger bort Kram

• MCT79
    Lofot skrev 2011-06-07 16:58:57 följande:
    Stackars mina äggledare, de vill inge annat än att få bebis... Glad
    Jag har fått mycket tydligare känningar av min äl.. antingen så känns den mer eller så är jag bara mer uppmärksam på den nu... jag vet inte..
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-06-07 18:25:14 följande:
    Hej alla ni Goa

En liten uppdatering från mig. Jag är 10+1 idag och gjorde ul förra fredagen (9+4) allt såg bra ut då fast det var snabbtitt. Han mätte bara ett foster. jag ska till smv i morgon och kolla skiljeväggarna på alla tre i morgon. Så nytt ul då. Det konstigaste är att fast min mage växer och känns tung och jag mår illa så kan jag inte ta till mig att jag är gravid, jag tror fortfarande inte detta kommer gå vägen. Vi ska göra kub den 22 juni och jag är då 12+2 om allt går bra. Jag vågar inte berätta nu, inte efter kub heller för tänk om det händer något i v 14 ? Usch har ju haft 3 MA så jag är nog totalt bränd. Jag är rädd att bry mig för mycket och sedan bli skit ledsen. Vad tycker ni? Ni har ju alla varit i samma sits. Ska jag våga berätta för familj o vänner fast de inte ens vet om att vi försöker?? Hoppas det inte gör något att jag gnäller lite här men ni förstår min sits ju.

Hoppas så att ni alla får plus och som sagt jag har ett paket pergotime jag gärna ger bort Kram
    Jag känner igen det där... vågade inte hoppas alls min senaste grav heller... när jag väl fick veta att det var ett MA var det nån inom mig som nästan triumferade (vad var det jag sa!) innan allt rasade och jag blev våldsamt ledsen...

Jag hoppas du kommer kunna slappna av och njuta snart. >Den här gången är det din tur! <3
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3