• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush
    Dag och natt skrev 2011-05-29 08:06:49 följande:
    Tack Sugarrush, det är inte mycket tydligare idag men "live" kan jag se ett liiiitet starkare streck. Jag måste ha plussat väldigt tidigt nu, så här svagt var det inte på BIM-2 förra gången. Det kan vara så att min lutealfas har blivit ytterligare längre med den här cykeln, det har ju varit olika senaste månaderna.

Däremot har jag ganska mycket symtom som dock gör mig säker.Skrattande Full aktivitet i tjejmagen, tröttheten och brösten har börjat spänna som sjutton!
    Jajemen Havsklippan, visste väl det! GRATTIS! Superfint blått streck du har fått till!
    Snyggt jobbat, gravida kvinna!
    Fjärde gången gillt?
  • Javisst

Jag är nog lite dålig på att läsa av svaga test Havsklippan, jag ser inget men håller tummarna för att det blir starkare! Dina symptom är ju helt klart positiva!!

• MissT

Havsklippan - jag ser också ett streck på det senaste testet Vad härligt!

Stort grattis! Håller tummarna för att strecket snart är ännu starkare och för att det ska gå vägen denna gång.

• MCT79

Härligt Havsklippan! Nu jäklar!

Jag har en fråga till alla Pergotime veteraner här inne...  jag har tagit två dagar bara.... har rejält ont över äggstockerna emellanåt... hade  ni det också?

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • Dag och natt
    sugarrush skrev 2011-05-29 16:10:14 följande:
    Jajemen Havsklippan, visste väl det! GRATTIS! Superfint blått streck du har fått till!
    Snyggt jobbat, gravida kvinna!
    Haha tack sötis, jag kommer in i er tråd när jag passerat BIM... Glad
    Javisst skrev 2011-05-29 17:22:21 följande:
    Jag är nog lite dålig på att läsa av svaga test Havsklippan, jag ser inget men håller tummarna för att det blir starkare! Dina symptom är ju helt klart positiva!!
    Vad söt du är, hihi, som min sambo som inte heller ser nåt streck, det är som att leta efter Jesus i kaffekoppen... Hahaha Skrattande Ja jag är jättetrött och börjar dessutom känna lite i fogarna eftersom jag burit en del idag. Jag hoppas att allt bara kan gå bra den här gången.
    MissT skrev 2011-05-29 20:16:12 följande:

Havsklippan - jag ser också ett streck på det senaste testet Vad härligt!

Stort grattis! Håller tummarna för att strecket snart är ännu starkare och för att det ska gå vägen denna gång.

Tack! Imorgon bitti testar jag med mitt sista vanliga CB och jämför, och sen på tisdag tar jag det digitala tänkte jag. Men gravid är jag, min sambo sa att jag är "på den högre häktningsgraden sannolika skäl misstänkt för att vara gravid" trots att han inte sett nåt streck, bara sett mina symtom. Tungan ute
    MCT79 skrev 2011-05-29 20:18:27 följande:

Jag har en fråga till alla Pergotime veteraner här inne...  jag har tagit två dagar bara.... har rejält ont över äggstockerna emellanåt... hade  ni det också?
    Och du kommer snart efter... ! Jag ska smeta ned en massa hormoner på skärmen så ni får det allihopa. Flört
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • SoMa72
    Dag och natt skrev 2011-05-29 21:49:41 följande:
    Haha tack sötis, jag kommer in i er tråd när jag passerat BIM... Glad
    Javisst skrev 2011-05-29 17:22:21 följande:
    Vad söt du är, hihi, som min sambo som inte heller ser nåt streck, det är som att leta efter Jesus i kaffekoppen... Hahaha Skrattande Ja jag är jättetrött och börjar dessutom känna lite i fogarna eftersom jag burit en del idag. Jag hoppas att allt bara kan gå bra den här gången.Tack! Imorgon bitti testar jag med mitt sista vanliga CB och jämför, och sen på tisdag tar jag det digitala tänkte jag. Men gravid är jag, min sambo sa att jag är "på den högre häktningsgraden sannolika skäl misstänkt för att vara gravid" trots att han inte sett nåt streck, bara sett mina symtom. Tungan ute

Och du kommer snart efter... ! Jag ska smeta ned en massa hormoner på skärmen så ni får det allihopa. Flört
    Jag såg ju att jag redan hade grattat dig i tråden, men grattis igen!
    ♥ ♥ ♥
  • pixerpie

Nej, har inte känt av det... Kolla in pergotråden " vi som startar med pergo i januari", jag och MissT skriver lite där också...

Hoppas du mår bättre nu!

KRAM!!

Och grattis till lyckat vul MissT och för fina test Havsklippan!
  • MissT

Tack Pixan

MCT- jag fick inga känningar av pergon men som pixan skriver kolla gärna in denna tråden www.familjeliv.se/Forum-7-34/m56370287.html

där finns det många som ätit/äter pergo och de kan säkert svara på din fundering om ont över äggstockarna.

Önskar er alla en riktigt mysig kväll!

• LisaVäntar

Tar en liten time out, fick en tokdipp igår, är hemma från jobbet o försöker komma ikapp med tankarna.. Håller tummar för er o återkommer när psyket orkar med att hoppas igen!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3