• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7

Tack MCT men det är så svårt att ta till sig,

Du gumman jag hade oxå tydliga känningar denna gång av äl och du hade pergo va hihi hoppas du inte har något emot 2-3 st ;)

• needtobreathe
    Bellas7 skrev 2011-06-07 18:32:01 följande:

Du gumman jag hade oxå tydliga känningar denna gång av äl och du hade pergo va hihi hoppas du inte har något emot 2-3 st ;)
    Jag tog aldrig till mig graviditeten me Devin.. han är 8 veckor nu och jag har fortfarande inte tagit till mig honom, även fast han är här.. snacka om psykiskt förstörd.. men de kommer nog nångång ändå!

Kram, lycka till imorn!
  • Bellas7

Tack Sofy ja jag är lite rädd att jag lär vara den förvirrade mamman på bb som säger trillingar nej det vet jag inget om :)

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-07 17:54:49 följande:
    Fy fan vad romantiskt....hahah hoppas det var bättre för er.. ;) Men som sambon säger.... "Vi måste skilja på romantik och produktion"..hahah! Idag var det produktion, helt klart!
    Ja vi producerar också dessa dagar. Ska ta´n när han kommer hem här runt niosnåret. Då är det fanimej bara för produktionen för då är jag inte jättepigg kan jag väl påstå :D
    Men mysigt är det ju, trots allt :)
  • FruW

Ang produktion funderar jag lite över vad det gör med romantiken, lusten o sexlivet i övrigt... Men det är nog bra att göra som ni säger, skilja på romantik o produktion!!

Leaeva underbart med dina små, förstår absolut hur du känner med oro o så, tror vi alla hör det här inne, så ös ur dig bara!

Ang pergon, krävs recept för det? När min mens nu kommer, tror det blir i morgon, ska jag runga o boka ny tid hos gyn. Får jag inte tabletter av honom köper jag gärna dina!! Skulle det va ok att göra så, ni som har kol, eller kan det va dumt att labba med kroppen på egen hand?

Ska se om jag kan lägga upp en bild på klänningen, har ingen aning om hur man gör., går väl inte göra från iphonen va??

• Bellas7

Mimmi du får mina så gärna. Och kommer mensen denna månad skickar jag dem så du har de innan femte Mensdagen så du kan börja. Jag blir så trött på gyn och deras utredningar tar tid tid tid. Jag fick mina pergo utskrivet utan koll eller inget. Och har ätit det i många år, olika omgångar. Det boostar din äl så du verkligen släpper ägget, tillsammans med 1/3 barnalbyl och progresteron efter äl så maxar du dina chanser. Det är verkligen din tur nu gumman.

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-06-07 18:32:01 följande:

*host*  Max 2 tack!

Jag hade superont på vänster sida när jag skulle sova i måndags kväll.. men det var ju då jag fick matutslag på stickorna så det verkar konstigt om det släppte då också? Hoppas hoppas vi inte missade... hade sex fredag-söndag och igår tisdag..
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • FruW

Leaeva tack vännen, du är helt underbar!! :) progesteron kan man köpa det receptfritt, ngn som vet?

Bim idag, kanske tanten kommer i morgon bara för att jäklas, orkar inte testa idag..

Heja er med äl nu!!!

• FruW

Är det inte typiskt! 2 SEK efter jag postade mitt förra inlägg knackade tanten på..

Leaeva fina du, jag inboxar dig min adress, men blir först i kväll då jag bara har mobilen nu...

• Bellas7

Ok Mimmi nu jäkla går inte tanten komma mer så jag skickar det så fort jag får adressen. Så kan du börja på söndag med tabletterna :) kram

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3