• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • telgebo
    Lofot skrev 2011-06-06 20:40:49 följande:
    Är på försök 5. Haft två tidiga mf.
    Hoppas så innerligt!
    Fy vad drygt. Jag vet hur det är vänta, jag höll på i en evighet var nära på att ge upp efter 21 månader när jag äntligen lyckades. Har haft 1 MA, ett för mycket.
    Gravid v.20+0 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • Decembra
    telgebo skrev 2011-06-06 14:15:25 följande:
    Vad tråkigt Decembra Då var det alltså ett tidigt missfall.
    Tack.. ja jag gissar på det efter att 2-3 test visade svagt positivt ena dagen, sen försvann det och blödningen startade. Om jag önskar mig nåt, så är det tålamod att vänta till EFTER bim att testa. Hade ju sparat mig hoppet.
    ٩(-̮̮̃-̃)۶ Mamma till två gossar, -06 & -08 ٩(-̮̮̃-̃)۶
  • telgebo
    Decembra skrev 2011-06-06 21:08:43 följande:
    Tack.. ja jag gissar på det efter att 2-3 test visade svagt positivt ena dagen, sen försvann det och blödningen startade. Om jag önskar mig nåt, så är det tålamod att vänta till EFTER bim att testa. Hade ju sparat mig hoppet.
    Fy fan sånt där är inte kul och jag håller helt med dig, tänk vad mycket frustration och pengar man hade sparat om man hade orkat vänta med att testa efter BIM för då hade jag sluppit besvikelsen, jag lärde mig dock det på slutet att inte testa för tidigt och vissa månader visste jag att det var inte ens värt att testa.
    Gravid v.20+0 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-06 10:43:09 följande:
    Ohh äntligen händer det nått på ältesterna! Haft rejäla älflytningar och igår hade jag sååå ont i magen! Idag har jag utslag, inte tokstarkt men i morrn ska ni se!

Nu jäklar!
    You go, girl! Ligg så du får skavsår... Demon
    ♥ ♥ ♥
  • JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-06-07 10:31:31 följande:
    You go, girl! Ligg så du får skavsår... Demon
    Hihi

Nu är vi igång med varannan dag ÄL beräknat till söndag den 12/6!Men de kan ju ändras.
  • FruW

Testade fett minus i morse :( det onda i ryggen är kvar, men kan ju bero på annat. Bim är i morgon, så borde ju synas på testet om det är ngt där?

Jaja, bara att bryta ihop o komma igen! I kväll ska jag beställa min brudklänning, i en storlek för liten, så bra att veta nu att det inte är en liten i magen, då kan det ju bli lite tajt att komma i klänningen..

• SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-06-07 11:05:17 följande:
    Hihi

Nu är vi igång med varannan dag ÄL beräknat till söndag den 12/6!Men de kan ju ändras.
    Kör på bara! {#emotions_dlg.djavulsk} Här ska bakas bebbe!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-07 11:43:18 följande:
    Testade fett minus i morse :( det onda i ryggen är kvar, men kan ju bero på annat. Bim är i morgon, så borde ju synas på testet om det är ngt där?

Jaja, bara att bryta ihop o komma igen! I kväll ska jag beställa min brudklänning, i en storlek för liten, så bra att veta nu att det inte är en liten i magen, då kan det ju bli lite tajt att komma i klänningen..
    Ja, eller så fäste ägget lite senare och så får du plus om nån dag?
    Har du nån bild på din brudklänning? Skrattande Skulle vara jätteroligt att få se den...

Kram på dig! {#emotions_dlg.flower} 
    ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-07 11:05:17 följande:
    Hihi

Hahah tog ett test till igår kväll.. de två strecken var lika starka då så jag trodde att i det skulle vara starkare ändå i morse men icke! Det är svagare! Så äl idag eller i morrn gissar jag! Ska kasta mig över sambon när han kommer hem... svettig och trevlig...usch.
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3