• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Leaeva, kolla din gästbok! Vore snällt om du raderade det sen...

Stor kram till dig!

• SoMa72
    FruW skrev 2011-06-08 06:23:13 följande:
    Är det inte typiskt! 2 SEK efter jag postade mitt förra inlägg knackade tanten på..

Leaeva fina du, jag inboxar dig min adress, men blir först i kväll då jag bara har mobilen nu...
    Men tantelände!!!  Var hon inte för evigt portad i den här tråden?!
    Du kan köpa progesteronkräm receptfritt (jag provar det just nu), annars verkar vaggisar vara receptbelagda.

Kram på dig!
    ♥ ♥ ♥
  • FruW

Tack SoMa, kan jag köpa det på Apoteket? Hur gör jag med det, när ska jag börja o hur ofta?

Va skulle jag göra utan er, finaste tjejer!!

• SoMa72
    FruW skrev 2011-06-08 10:30:43 följande:
    Tack SoMa, kan jag köpa det på Apoteket? Hur gör jag med det, när ska jag börja o hur ofta?

Va skulle jag göra utan er, finaste tjejer!!
    Har inboxat dig...
    ♥ ♥ ♥
  • FruW

Tack SoMa!!!

Nu har jag ringt gyn, ska dit kl 8 i morgon, snälla håll tummarna för att våra provresultat är bra, är så nervös!! O att jag får bra medicinsk hjälp!

• SoMa72
    FruW skrev 2011-06-08 11:26:33 följande:
    Tack SoMa!!!

Nu har jag ringt gyn, ska dit kl 8 i morgon, snälla håll tummarna för att våra provresultat är bra, är så nervös!! O att jag får bra medicinsk hjälp!
    Vi blåhåller alla tummarna för dig/er! Och du kommer få rätt hjälp nu också.....
    Bebbe 2012 is da shit!
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

Allt gick bra igår alla tre lekte i magen :) 10+2 kändes underbart

Hon sa att mf risken är ganska liten när man sett hjärtat slå i v 10+ och att den har rätt storlek så jag vet inte om jag ska försöka slappna av. :) om jag kan ..

Lycka till Mimmi uppdatera oss :) håller mina tummarna gumman.

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-06-09 07:59:52 följande:
    Allt gick bra igår alla tre lekte i magen :) 10+2 kändes underbart

Hon sa att mf risken är ganska liten när man sett hjärtat slå i v 10+ och att den har rätt storlek så jag vet inte om jag ska försöka slappna av. :) om jag kan ..

Lycka till Mimmi uppdatera oss :) håller mina tummarna gumman.
    Nu tar du och slappnar av, gumman! Hjärta Härligt att allt såg bra ut, men det kände jag på mig...
    Så ta och sprid lite gravbaciller över oss och så håller du tummarna för fler plus!

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • FruW

Underbart Leaeva!! Tror nog du får ställa dig in på att köpa 3 av varje grej framöver!!! Så glad för er skull, tårar i ögonen när jag läste ditt inlägg., :)

Nu har vi varit hos läkaren, gick väl bra! Sambons simmare var normala, skönt!! Mitt tsh låg på 2,5 vilket han tyckte va ok. Jag har fått pergo utskrivet för 2 månader, samt mer metformin, ska återkomma i aug för återbesök.

Måste fortsätta jobba på vikten, men det vet jag ju..

Inget progesteron får jag dock, då läkaren inte tror det funkar.. Tänk att de tycker så olika!! Men funderar på att beställa sån där kräm efter sommaren, om inget hänt då..,

Så tjejer, ni som vet! Vilka biverkningar har jag att vänta av pergon? Humörsvängningar o bitchighet?

Leaeva, du behöver inte skicka tabletterna till mig, men kanske finns ngn annan som behöver dom bättre!

Stora kramar till er! Ni är bäst, men det vet ni väl redan!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3