• marla333

"Fel" enligt sambon att handla bebiskläder på coop?

Var på coop igår. De hade billiga bebiskläder som jag ville handla. Sambon ville inte handla kläder på coop (han är väl lite snobbig som inte vill handla på lågprisvaruhus) . Enligt mig kan vi inte handla allt på lindex och polarnopyret bara för att de är "riktiga" klädaffärer. Att lägga ner minst en hunding på varje plagg och sen växer bebisen ur dem på några veckor är lite slöseri tycker jag. 

Nu fick man tre bebisplagg för 70kr på coop. Måste man alltid handla det som finast till en nyfödd bebis? Annars köper vi ett plagg för det dubbla på de andra affärerna...
    Vi har bara köpt "fina" bodys och byxor än så länge, behöver man inte också lite "fulare" och "vanligare" kläder som kan fylla ut bland de finare?
    Ekonomin vs kvalitet... Men hur länge använder man kläderna i st 56 egentligen...?
  • Svar på tråden "Fel" enligt sambon att handla bebiskläder på coop?
  • Mary Jo

Vilken löjlig sambo du har! Köp du kläder på coop. bebisar växer ju i rasande fart. Har själv inte köpt på coop men IcaMaxi och dom kläderna var jättebra

• Tinnys

Absolut inge fel på coops kläder, de har fått jätte bra kritik för vinterkläder tex.

• Eva1979

Passa på att ha fina kläder innan dom börjar äta, vår dotter har fått mycket fina märkeskläder men det är hopplöst när puréerna gör entré. Mitt tips är att köpa kläder som tål 60 grader och som inte fläckarna blir så framstående på, typ mönstrat.

Sen finns det ju sk. bodyförlängare att köpa på tex. Tradera om man vill använda kläderna lite längre.

• Ly75

Vi har köpt en hel del på Coop och varit helnöjda, både med kläder och priser. Vi har inte velat lägga ner några stora summor på kläder som kanske bara hinner användas ett fåtal gånger innan de är för små. Känns mer än onödigt lägga pengar på sådant. Så, jo, vi har varit nöjda med coops kläder Kan tillägga att vi har ofta köpt när de haft rea på barnkläderna, blir superbilligt. Och dessa reor verkar de ju ha rätt regelbundet..perfekt!

• Lillismaj

Löjligt. Han vill nog bara verka "fin". Väldigt barnslig med andra ord.

• Ullis 10
    Lillismaj skrev 2010-06-01 22:34:25 följande:
    Löjligt. Han vill nog bara verka "fin". Väldigt barnslig med andra ord.
    Äh, så det är anledningen om man vill ha en bra bil osv osv?

Vanish räddae de flesta svåra fläckar!
  • LyckligaJag83

Tycker att du kan be din pojkvän att betala kläderna då om det absolut måste vara märkes kläder. Jag har fått massor av kläder till min dotter som är köpta på coop. De är tvättade massor av gånger men har inte blivit blekta överhuvudtaget:) Köpte en body på icamaxi för ett tag sedan och den bleknade efter bara en tvätt :(

Det behöver inte vara märkes kläder för att vara fina kläder.

Olivia 2009-10-23 Bebis 2011-01-??
  • BlommyNess12

Såklart man kan!
    Storlek 56? Användes typ i 3-4 veckor här..

• Stinky
    Ullis 10 skrev 2010-06-01 22:37:29 följande:
    Äh, så det är anledningen om man vill ha en bra bil osv osv?

Vanish räddae de flesta svåra fläckar!
    Med en dyr prislapp kommer inte automatiskt inte bra kvalitét. Just bilar är ett ypperligt exempel på det, faktiskt.
Svar på tråden "Fel" enligt sambon att handla bebiskläder på coop?