• Lillebäcks mamma

Första barnet, i Göteborg?

Hej!

Väntar du första barnet och är bosatt i Göteborg precis som jag? Kanske vill följas åt, ta en fika eller en promenad?

Jag har bf 30 december så det blir nog en liten januaribebis här :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 11:03
    Nu har vi blivit ett gott gäng blivande mammor här i tråden, alla underbart härliga sådana.
    Här vill vi stötta varandra, längta tillsammans och umgås på ett trevligt sätt.

Välkommen!

OBS! Fick du ingen respons på ditt inlägg? Vi är många som skriver här och ibland missar man tyvärr lätt att svara på inlägg. Skriv en gång till eller buffa lite extra så fångar vi upp dig!

• Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?
  • Jätten gluff gluff
    DjurgårdsRutan skrev 2010-07-27 21:52:28 följande:
    Lycklig: Lycka till på RUL i morgon. Ska ni till Östra?
    Tack tack. Nej, jag går i Kungsbacka, bor ju där.
  • Bjornis

Ja lycklig, det är ju rul imorn. Hurra! Du får in här och uppdatera så fort du är klar. Jag LÄNGTAR till vårt på torsdag. Mest för att efter det DÅ ska jag berätta för lite folk. Lite kollegor och vänner. Tur jag bara måste jobba till 15 imorn och sen är jag ledig till fredag. Också glad att friidrotts EM dragit igång nu så jag kan fokusera på det.

Lunch den 2:e?? Är det nåt jag missat? Jag är ju ledig då. Tror jag. Hehe.

• Jätten gluff gluff

Hysteriskt på jobbet... hinner inte skriva mycket. RUL gick bra, allt såg normalt ut. Bf blev flyttad till 20110101! En veckas skillnad mot innan alltså, men ungefär samma som de kom fram til på vårt privata UL.
  • Bjornis

Lycklig: Jaså 110101. Det var ju rätt najs. Då kanske du slipper knipa så hårt. GRATTIS TILL LYCKADE RUL:et. Var BM bra? Var det Er BM som gjorde det? Vet inte hur de gör där ute på landet! Haha. Å imorn är det vår tur! 

Näpp, nu får vi besök av vänner med liten knodd som kommer på lite fika!

• Bjornis
    DjurgårdsRutan skrev 2010-07-28 00:49:35 följande:
    Bjornis: Det var jag som slängde ur mig frågan ang lunch på måndag, så långt till den 17/8:)
    Ah. Ja, då slänger vi väl ur oss det?   Jag är ledig. MEN om det (mot förmodan) skulle bli strålande väder så kanske jag och maken passar på att åka till varberg och bada eller så. Vi är så lite lediga ihop nu... Men annars är jag PÅ!!
  • Jätten gluff gluff
    Bjornis skrev 2010-07-28 15:05:01 följande:

Lycklig: Jaså 110101. Det var ju rätt najs. Då kanske du slipper knipa så hårt. GRATTIS TILL LYCKADE RUL:et. Var BM bra? Var det Er BM som gjorde det? Vet inte hur de gör där ute på landet! Haha. Å imorn är det vår tur! 

Näpp, nu får vi besök av vänner med liten knodd som kommer på lite fika!

Nej, inte min BM som gjorde UL... gillar min BM. Gillade inte hon som gjorde UL idag... Obestämd Hon var stel & kortfattad & sa väldigt lite. Hon som gjorde förra UL var ljusår bättre. Men det viktiga är ju att allt såg bra ut. Skrattande

Lycka till med era RUL imorrn nu!
  • J0SSAN

Lycklig2010 - vilket fint RUL och vilket häftigt datum 20110101
    Åh vade jag längtar efter att se min bebbe igen men det är långt kvar...

• Angel20
    Jätten gluff gluff skrev 2010-07-28 18:11:44 följande:
    Nej, inte min BM som gjorde UL... gillar min BM. Gillade inte hon som gjorde UL idag... Obestämd Hon var stel & kortfattad & sa väldigt lite. Hon som gjorde förra UL var ljusår bättre. Men det viktiga är ju att allt såg bra ut. Skrattande

Lycka till med era RUL imorrn nu!
    vad härligt att allt såg bra ut =0)
    får man fråga vilken BM du har i vanliga fall? Jag går också i Kungsbacka och fick äran att välja BM, så jag valde Anita som jag tycker e helt underbar,, Tråkigt när man inte känner att d klickar!
  • Jätten gluff gluff
    Angel20 skrev 2010-07-29 09:36:56 följande:
    vad härligt att allt såg bra ut =0)
    får man fråga vilken BM du har i vanliga fall? Jag går också i Kungsbacka och fick äran att välja BM, så jag valde Anita som jag tycker e helt underbar,, Tråkigt när man inte känner att d klickar!
    Jag gillar ju min BM jättemycket. Gillade inte hon som gjorde RUL bara, det är inte samma. Jag går hos Ann-Christin.
Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?