Första barnet, i Göteborg?
Är fortfarande i småland och har inte med min kalender, men hoppas jag kan komma till Villa Belparc den 1/3 (antar jag att du menade). Skriver igen när jag vet säkert.
Tack för trevlig fika igår.
Nästa vecka är jag upptagen onsdag & fredag men undrar om nån vill träffas någon av de andra dagarna?
Om vi håller till runt Slottsskogen som vi mestadels gjort hittills så skulle i allafall jag tycka att en rask barnvagnspromenad inte vore fel? Kanske i kombination med en fika (som vi då gjort oss förtjänta av). I allafall om vädre är ok.
Jag jobbar fortfarande på att försöka flytta en kompis besök så jag ska kunna komma torsdag...
hör av mig så fort jag vet.
Jag kan inte heller imorgon. Ska vi boka in en fika nästa vecka istället?
Som det ser ut nu är min vecka helt fri. Funderar på att gå ner och testa barnvagnspromenad/träning i Slottsskogen torsdag eftermiddag, så fikar helst nån annan dag.
Ja, det är Hälsolots. Jag inte varit på det innan men tänkte jag skulle kolla vad det är nästa vecka.
http://www.halsolots.se/kalender/motion/powerpromenader-med-barnvagn-medel.aspx
Jag var förresten på efterkontroll på MVC igår (äntligen) och min BM såg först skeptisk ut när jag sa att jag börjat jogga, men efter gynundersökningen och "knipkontrollen" gav hon mig klartecken att köra på - skönt! Fick dessutom ok för att börja med lite magträning också. Det kan behövas...
Tisdag nästa vecka funkar för mig också. 
Hoppas verkligen på bättre väder snart!!!
Idag var jag förresten ute och joggade min längsta distans hittills - 8 km - fast jag ligger ju förståss i lä jämfört med dina 14 km Mina. Men jag är nöjd ändå! 
Beroende på hur pigga vi känner oss så kommer vi också en sväng.
Jag måste dock ut och lunch-kissa vovven innan det blir allt för sent, så får nog hoppa lunchen.
Hej.
Här har det varit tyst ett tag. Idag är det underbart väder. Hoppas det håller i sig!
Nån som har lust med en ny promenad i Slottsskogen med efterföljande Villa Belparc-besök?
Vad tror ni om onsdag nästa vecka då? Klockan 13?
gomorron tjejer,
vilka blir vi idag?
sara: Det verkar som det bara blir du & jag på promenaden idag - ska vi skjuta på det till en dag när fler kan hänga på?
Hej,
måndag nästa vecka passar bäst för mig. Helst eftermiddagen som vanligt.
En kompis sa att man inte får ta med barnvagnarna in på Villa BelParc längre (kaske för att det är säsong och mer folk nu) så nån form av barnvagnslås kanske kan va en bra idé ifall vi ska avsluta med en fika där. Om de inte blir picknick-väder
Jag är bortrest hela nästa vecka, men jag ses gärna veckan efter det.