Första barnet, i Göteborg?
Jag kan också ses en sväng idag om alla 3 har möjlighet. Enda planen för dagen är att gå och rösta, och sen kommer svärmor framåt eftermiddagen, men hon kommer vara i stan en hel vecka så henne hinner jag träffa ändå.
Kl. 12 funkar bra för min del.
Picknickbordet vid dammarna...? Jag tror jag vet vart ni menar. Där alla fåglar brukar vara? Minns inte att jag sett nått bord där men det borde vara där eller? Kul!
Nu kanske vi kan sluta spamma tråden för alla andra

Gomorron alla pigga!
Imorgon bär det av till Ullared för min del. Är det nån som varit där nyligen och som kan tipsa om vilka fina bebisgrejer som kan tänkas finnas där?
Knittgirl 84: Grattis till fint UL!
Hoppas alla haft en bra helg!
Här kommer en liten rapport från Ullared.
Bebiskläder: Dom hade en hel del bodys och dyl. i dom minsta storlekarna. Vi har fått så många från min bror, så det enda vi köpte var en jättefins Beatles-body. Dom hade inte så mycket byxor där emot. Vi hade tänkt köpa vinteroverall, men det fanns bara 2 stycken att välja mellan i stl 56 och dom tyckte vi inte om, så det får bli att kolla efter det nån annanstans. Vintermössor, vantar och liknande hade dom inte heller.
Mammakläder: Fanns ugf 10 plagg att välja mellan. Några linnen, mjukisbyxor och ziptröja, 2 tunikor, svarta strumpbyxor, ett par skjortor - inget som föll mig i smaken så där blev det inga fynd. Jo förresten, köpte 2 amningbh från Swegmark för 60 kr st.
Bebistillbehör: Det här var nog den avdelningen jag tycke det fanns mest "fynd" på. Vi köpte våtservetter, tvättlappar, bröstvårtskräm, påslakanset, täcke, kuddar, nappflaska, filt, babybok att fylla i, barntvål, barnsalva, babyolja, bomullspinnar och några nappar. Blöjor fanns tyvärr inte.
Jag hade en liten förhoppning att hitta skötväska och åkpåse också, men dom få som fanns var verkligen inget snygga så det får bli nån annanstans.
Sen förändras ju utbudet jättemycket från dag till dag, men kanske kan ge en liten hint om vad som kan tänkas finnas om ni fundear på att åka dit ![]()