Första barnet, i Göteborg?
Måndag 13/9 kl 18:00, Condeco LinnéEnglastar
MorMaria81
Mina78
mhek
knittgirl84
Kiaa
Nu är jag tillbaka från min bröllopsresa på Samos. Och här har det hänt saker ser jag.
Djurgårdsrutan: Oj, föda i Grekland och redan vecka 28. Verkar i allafall som att allt har gått bra. Styrkekramar till er!
Cotton: Grattis till bröllopet. Jag har ju mitt eget i väldigt färskit minne - och ett riktigt härligt minne är det! Kul att höra att allt var så fantastiskt även för er!
Vad gäller sparkar osv från fostret så kände jag min första tydliga spark i vecka 21, och sen dess tror jag bara det varit "tyst" en enda dag (är i vecka 25 nu)
Mina78: Ville bara säga att det var jag som skrev på jogg.se ang. barnvagnen. Och nu har vi som sagt beställt en Teutonia Spirit S3. Var också inne och kollade lite på din blogg - härligt att du fortfarande kan hålla igång och t.o.m. tävla.
Heini: Välkommen hit! Och vi är nästan grannar. Jag bor i Flatås/Högsbo. Och kommer också börja på Magplasket i Högsbo måndag 27 september kl. 19.15. Så om inte förr så ses vi då.
Vart går du på BVC?
Efter vårt RUL då allt såg bra så kände jag att jag lugnade ner mig lite med oron. Men sen jag läste vad som hänt med Cotton så är jag verkligen extra uppmärksam på när jag senast känt sparkar osv.
Ja, det är nog bara att förbereda sig på åtminstonde 18-20 år av konstant oro i olika grader.
Förresten så var vi ju ett litet gäng som träffades på Condeco i måndags (tack för trevlig fikastund) och vi satte också förslag till nästa fikaträff.
Tisdag 28 september kl. 18:00 (Condeco i Linné som vanligt)
Hoppas många har möjlighet att komma!
Tack för alla förslag och länkar. Då satsar jag nog på betalförsäkringen från Folksam. 1050 kr är ju trots allt inte så mycket pengar ifall olyckan skulle vara framme. Better safe than sorry.