Första barnet, i Göteborg?
Jag dyker också upp på Condeco på Avenyn kl 18 på onsdag - kul! ![]()
Jag dyker också upp på Condeco på Avenyn kl 18 på onsdag - kul! ![]()
Bjornis & lycklig2010: Va tråkigt att ni inte kommer! Men vi ses förhoppningsvis i augusti.
DjurgårdsRutan: Jag har i allafall tänkt att dyka upp - hoppas vi blir några stycken.
Min mage är ju inte så jättesynlig än, men jag kommer ha på mig en mörklila klänning - jag hittar nog sällskapet med alla magar
Tack tjejer för en trevlig kväll igår. Hoppas vi ses snart igen! 
Är det någon som vet vart man kan köpa mammabyxor, förutom på H&M och Polarn & Pyret? Vet att det finns massa ställen på nätet, men om möjligt skulle jag gärna vilja prova dem först. Tycker att det borde finns nått mer ställe, med tanke på att vi ändå bor i Sveriges näst största stad?!
Tack för era tips! Jag har inte heller tänkt mig att lägga ut massor av pengar på mammakläder, man ska ju som ni säger använda dem så kort period. Men jag skulle verkligen vilja ha tag i ett par svarta mammajeans som sitter bra och som jag kan ha på mig större delen av graviditeten. Och just det plagget, eftersom jag kommer ha på mig dom typ 3 dagar i veckan under hösten, kan få kosta lite mera. I övrigt är det snåla som gäller. Förresten, om man köper sånna jeans med jättehög resår (som t.ex H&M har på sina), kan man ha dom hela graviditeten eller bli magen ändå för stor på slutet?
Igår på fikat pratade vi bebisnamn - kul tyckte jag och för mig som ännu inte bestämt mig (eller snarare inte lycktats övertala mannen att acceptera mina förslag) så vore det intressant att höra vilka namn ni andra funderar på (eller har bestämt er för).
Tillfälligt tillbaka från stugan och tänkte passa på att skriva några rader.
lycklig2010: Härligt att allt gick bra med RUL. Det är min tur imorron...
Bjornis & Lillebäcks mamma: hoppas allt gick bra på RUL för er också!
Bjornis: jag sover också alltid på rygg. Trodde, som du skriver, att jag skulle känna obehag innan kotten gör det så jag har inte försökt ändra på det. Men kanske bör kolla lite närmare på det då?
Kiia: Lycka till på RUL i morgon.
Lillebäcks mamma: Jag förstår att du svävar som på moln! Jag är jättespänd inför morgondagen. Tänk om nått inte är som det ska?!! Men försöker slå bort min oro så gott jag kan. Är i allafall glad att vi ska dit direkt på morgonen så jag slipper gå och våndas hela dagen.
Ang. kön så lär det väl vara enklare att se om det är en pojke än en flicka. Om det är nått som sticker ut så är det en pojke. Om det där emot inte är det så kan det vara en flicka, eller bara en pojke som gömmer den lite. Lite mer osäkert mao. Oavsett vad dom säger till mig imorgon ang kön så kommer jag nog också göra ett könsultraljud längre fram, för att vara helt säker.
Bjornis: väntar fortfarande med spänning på att höra hur det gått på ditt RUL!