Jätten gluff gluff skrev 2010-07-15 07:48:34 följande:
Gomorron!
Låter fantastiskt Lillebäcks mamma!

Ja, jag hoppas också & försöker ligga/sitta en stund varje kväll & bara känna efter, men än ¨så länge.... inget. Utom pulsen, som känns i magen tycker jag (min alltså). Men jag har moderkakan i framvägg, så jag får tydligen förbereda mig på att inte känna nåt ännu....
Jag undrar hur det gick för bjornis på hennes nya jobb? & idag skulle de på UL har jag för mig. Håller tummarna allt jag kan!!!
Min mage känns jättestor nu! Det är så att jag helst vill ha tajta kläder, för då ser man att jag är gravid, tar jag på mig nåt "löst" så ser jag bara tjock ut....
Vilka är vi på fikan på onsdag nu då?

Har vi sagt nån tid? 17 kanske?
Kiaa
Bjornis
Lycklig2010
Snöflinga04
... och sen
737 dagar som slutar jobba kl 18.
Väderprognosen för onsdagen ser (än så länge) fin ut, så jag föreslår att vi antingen ses på Condeco (nån som har koll på hur länge de har öppet?) eller i min lilla stuga i Slottsskogen. Vart föredrar ni? Vi kan ju ses från kl. 18 och så kan du bara komma efter så fort du har möjlighet 737 dagar.
Min mamma är på besök till söndag och vi är mest ute i kolonin och fixar, så jag har inte så mycket tillgång till internet just nu. Men jag försöker kolla in då och då och hålla mig uppdaterad.
Ska bli kul att ses!