• Lillebäcks mamma

Första barnet, i Göteborg?

Hej!

Väntar du första barnet och är bosatt i Göteborg precis som jag? Kanske vill följas åt, ta en fika eller en promenad?

Jag har bf 30 december så det blir nog en liten januaribebis här :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 11:03
    Nu har vi blivit ett gott gäng blivande mammor här i tråden, alla underbart härliga sådana.
    Här vill vi stötta varandra, längta tillsammans och umgås på ett trevligt sätt.

Välkommen!

OBS! Fick du ingen respons på ditt inlägg? Vi är många som skriver här och ibland missar man tyvärr lätt att svara på inlägg. Skriv en gång till eller buffa lite extra så fångar vi upp dig!

• Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?
  • MorMaria81

Det verkar som de flesta kan måndag utom jag. Ta ni fikan på må så kan jag hänga på nästa gång.
    Idag har vi varit hos läkaren, allt var bra och hon skötte sig fint. Det känns skönt..
    Vet ni när man kan börja på babysim? Är det någon speciell ålder?

• SL79
    MorMaria81 skrev 2011-02-10 12:49:10 följande:
    Vet ni när man kan börja på babysim? Är det någon speciell ålder?
    Jag tror det är typ 6 veckor. Har för mig att Aquabarn som vi ska gå hos har som regel att bebisen ska väga över 4 kg och ha läkt navel sedan är det fritt fram. 

Jag kan fika på måndag eller torsdag. 
  • Mina 78

Det har varit lite tyst här några dagar och vi har ju inte riktigt  kommit överens om en tid för fika ännu. Därför föreslår jag nu 14.00 Måndag på Glädjebubblan så kan väl de som kan då ses då, så kan vi ta en annan dag nästa gång. 

Är det några fler som är med då? 

• SL79

Jag kommer imorgon!

Idag var vi på babysim för första gången. Det var supermysigt och V verkade tycka att det var roligt också. 

• Bjornis

Vi har tvättid (ett måste) och har haft två asjobbiga nätter här. Inget skrik men en bebis som vägrat sova vilket lett till väldigt lite sömn. Maken är ledig imorn så jag kanske kommer ändå, allt beror på om Sixten vill sova inatt. Dagen idag har dock vairt mkt bättre än de föregående så jag håller tummarna!

• snöflinga04

Är det någon fika bestämd, isåfall vilken dag, tid och plats? 

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?