• Lillebäcks mamma

Första barnet, i Göteborg?

Hej!

Väntar du första barnet och är bosatt i Göteborg precis som jag? Kanske vill följas åt, ta en fika eller en promenad?

Jag har bf 30 december så det blir nog en liten januaribebis här :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 11:03
    Nu har vi blivit ett gott gäng blivande mammor här i tråden, alla underbart härliga sådana.
    Här vill vi stötta varandra, längta tillsammans och umgås på ett trevligt sätt.

Välkommen!

OBS! Fick du ingen respons på ditt inlägg? Vi är många som skriver här och ibland missar man tyvärr lätt att svara på inlägg. Skriv en gång till eller buffa lite extra så fångar vi upp dig!

• Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?
  • SL79

För mig funkar kl. 11.00. Hoppas det blir gött promenadväder bara..

• snöflinga04

Jag hänger också med en stund. Vi ska iväg på babysim sen så jag tar bilen, kan vi ses vi parkeringen/villa belparc?

• Kiaa

Beroende på hur pigga vi känner oss så kommer vi också en sväng.
    Jag måste dock ut och lunch-kissa vovven innan det blir allt för sent, så får nog hoppa lunchen.

• Kiaa

Hej.
    Här har det varit tyst ett tag. Idag är det underbart väder. Hoppas det håller i sig!
    Nån som har lust med en ny promenad i Slottsskogen med efterföljande Villa Belparc-besök?

• Mina 78

Absolut! Torsdag eller fredag förmiddag funkar för oss, eller när som helst nästa vecka

• Kiaa

Vad tror ni om onsdag nästa vecka då? Klockan 13?

• snöflinga04

Vi ska till BVC på onsdag, så det får bli nästa gång för oss! Hoppas att ni får lika fint väder som sist!

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?