• Lillebäcks mamma

Första barnet, i Göteborg?

Hej!

Väntar du första barnet och är bosatt i Göteborg precis som jag? Kanske vill följas åt, ta en fika eller en promenad?

Jag har bf 30 december så det blir nog en liten januaribebis här :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 11:03
    Nu har vi blivit ett gott gäng blivande mammor här i tråden, alla underbart härliga sådana.
    Här vill vi stötta varandra, längta tillsammans och umgås på ett trevligt sätt.

Välkommen!

OBS! Fick du ingen respons på ditt inlägg? Vi är många som skriver här och ibland missar man tyvärr lätt att svara på inlägg. Skriv en gång till eller buffa lite extra så fångar vi upp dig!

• Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?
  • MorMaria81

Jag kommer tyvärr inte, vi är lite sjuka här. Hoppas ni får det mysigt så hänger jag med nästa gång.
    Kram

• SL79

Gomorron. Jag kommer. Är det samling Belparc som gäller som vanligt?

• Mina 78

God morgon (här tog vi lite sovmorgon). Vi har så himla mycket att fixa med eftersom vi åker till kanarieöarna på lördag, så vi får hoppa över dagens promenad och promenera lite här hemma istället.

Hoppas ni får en mysig promenad. Var och promenerade här nere i hamnen härom dagen, det kanske vi kan göra nån dag, finns många mysiga fik här 

• Kiaa

sara: Det verkar som det bara blir du & jag på promenaden idag - ska vi skjuta på det till en dag när fler kan hänga på?

• Mina 78

Hej alla, här var det lite dött... nu är vi hemma från semestern och promenerar gärna i vårvädret. Vad sägs om torsdag?

• snöflinga04

Vi ska till BVC på torsdag på 6-månaderskontroll, men vi ses gärna nästa vecka =)

• SL79

Hello... Jag kan i morgon, men det verkar vara ganska dålig uppslutning så vi kanske ska ta det nästa vecka? Måndag eller tisdag kanske?

• Kiaa

Hej,
    måndag nästa vecka passar bäst för mig. Helst eftermiddagen som vanligt.
    En kompis sa att man inte får ta med barnvagnarna in på Villa BelParc längre (kaske för att det är säsong och mer folk nu) så nån form av barnvagnslås kanske kan va en bra idé ifall vi ska avsluta med en fika där. Om de inte blir picknick-väder

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?