• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • carrro84

Ja då har man gjort glykosbelastning och träffat BM Skrattande Det var absolut inte roligt att varken få äta eller dricka sedan igår kväll, men det var bara att bita ihop... Socker lösningen var ju inte alls så äcklig som jag hade föreställt mig så det var ju bra!!
    Allt var iaf tipp topp på provernaGlad  Hb på 123 och perfekt blodtryck och ingen diabetes heller!!!

Skruttens hjärtslag låg på ca 140 slag per minut och sf måttet låg precis på kurvan Skrattande
    Kändes verkligen som att det var på tiden att träffa BM!!

Blir det fika imorgon??? Det ser ju ut som att de flesta kan då.

Ska ju fixa till håret imorgon också och längtar verkligen efter att bli lite ompysslad!

• Hoodoo
    carrro84 skrev 2010-09-20 11:41:50 följande:
    Ja då har man gjort glykosbelastning och träffat BM Skrattande Det var absolut inte roligt att varken få äta eller dricka sedan igår kväll, men det var bara att bita ihop... Socker lösningen var ju inte alls så äcklig som jag hade föreställt mig så det var ju bra!!
    Allt var iaf tipp topp på provernaGlad  Hb på 123 och perfekt blodtryck och ingen diabetes heller!!!

Skruttens hjärtslag låg på ca 140 slag per minut och sf måttet låg precis på kurvan Skrattande
    Kändes verkligen som att det var på tiden att träffa BM!!

Blir det fika imorgon??? Det ser ju ut som att de flesta kan då.

Ska ju fixa till håret imorgon också och längtar verkligen efter att bli lite ompysslad!
    Jag klarade knappt få i mig den där sockerlösningen så den var visst hemsk men värst var fastan och sedan hur kroppen reagera på sockret. Jag satt och hade hjärtklappning :P

Men riktigt skönt att de såg bra ut!

Jag fikar gärna imorgon! 

(Och torsdag med om någon ändå inte har något att göra så kan de som inte får nog av en fika även träffas då också..?) 

Alla som har 3d bilder får gärna ta med, om ni känner för de såklart. Nyfiken hur de ser ut :D
  • carrro84
    Hoodoo skrev 2010-09-20 12:20:40 följande:
    Jag klarade knappt få i mig den där sockerlösningen så den var visst hemsk men värst var fastan och sedan hur kroppen reagera på sockret. Jag satt och hade hjärtklappning :P

Men riktigt skönt att de såg bra ut!

Jag fikar gärna imorgon! 

(Och torsdag med om någon ändå inte har något att göra så kan de som inte får nog av en fika även träffas då också..?) 

Alla som har 3d bilder får gärna ta med, om ni känner för de såklart. Nyfiken hur de ser ut :D
    Oj hjärtklappning lät inte roligt Obestämd Det ända jag märkte var att jag fick en socker dipp när jag kom hem och blev skit tröttTungan ute men lite frukost och en powernap gjorde susen!
  • Hoodoo
    carrro84 skrev 2010-09-20 16:19:47 följande:
    Oj hjärtklappning lät inte roligt Obestämd Det ända jag märkte var att jag fick en socker dipp när jag kom hem och blev skit tröttTungan ute men lite frukost och en powernap gjorde susen!
    Jag hade med mig mängder att äta kändes de som, mackor, bananer (plural!) och juice.. var nog något mer. Kändes riktigt dumt sitta i väntrummet och äta men vågade mig inte ut i trapphuset som en zombie :P

Ska vi bestämma imorgon kl 17 utanför frisören som alla andra gånger?
    Verkar lite segt med bestämmandet och imorgon blir en fullspäckad dag för mig utan dator mestadels så vore bra veta innan läggdags :)
  • carrro84
    Hoodoo skrev 2010-09-20 20:54:18 följande:
    Jag hade med mig mängder att äta kändes de som, mackor, bananer (plural!) och juice.. var nog något mer. Kändes riktigt dumt sitta i väntrummet och äta men vågade mig inte ut i trapphuset som en zombie :P

Ska vi bestämma imorgon kl 17 utanför frisören som alla andra gånger?
    Verkar lite segt med bestämmandet och imorgon blir en fullspäckad dag för mig utan dator mestadels så vore bra veta innan läggdags :)
    Haha oj vad mat du hade med dig :) Jag hade en banan och en drickyoghurt men den var ju typ ljummen så jag kunde inte dricka den :( Däremot var jag inte nådigt kaffe törstig! sprang ju typ till espresso house efteråt haha!

Jag kommer iaf till barbershop kl 17.00 imorgon så får vi väl se om det dyker upp några!
  • Hoodoo
    carrro84 skrev 2010-09-20 21:16:00 följande:
    Haha oj vad mat du hade med dig :) Jag hade en banan och en drickyoghurt men den var ju typ ljummen så jag kunde inte dricka den :( Däremot var jag inte nådigt kaffe törstig! sprang ju typ till espresso house efteråt haha!

Jag kommer iaf till barbershop kl 17.00 imorgon så får vi väl se om det dyker upp några!
    Då är vi två som står där åtminstone. Borde bli sex stycken om bara alla hinner se de här  :D
  • Elin o Simons mamma

hej!

Då var man hemma från en skön helg uppe i Bohuslän där vi har varit på dop av vår lille gudson Jakob samt njutit av lite ledighet i vårt hus. Det verkar som om vi har haft tur med vädret oxå då solen har skinit från en så gott som helt klarblå himmel, imorse när vi gick ut så var det en härlig höstmorgon.

Jag kommer oxå med på fikat imorgon så vi syns utanför Barbershop kl 17.00.

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • K79

Har haft fullt upp här, men jag dyker också upp imorgon då =)

• shopgirl80

Vilken skön helg det har varit, bara gjort det som fallit mig in dvs inget. I går låg jag i soffan å såg fyra fotbollsmatcher. Det gillar jag Glad

Jag kommer oxå i morgon. Vi ses kl 17!

• Elin o Simons mamma

Hej!

Hoppar fikan ikväll då jag precis fick reda på att sambon ska jobba igen ikväll och bara är hemma nu och vänder en liten stund innan han åker igen. Behöver hans hjälp med lite handling m.m. Hoppas att ni får en trevlig fikastund. Kanske det blir fika på torsdag igen ?

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011