• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • Hoodoo
    Elin o Simons mamma skrev 2010-09-21 15:38:12 följande:
    Hej!

Hoppar fikan ikväll då jag precis fick reda på att sambon ska jobba igen ikväll och bara är hemma nu och vänder en liten stund innan han åker igen. Behöver hans hjälp med lite handling m.m. Hoppas att ni får en trevlig fikastund. Kanske det blir fika på torsdag igen ?
    Jag tar gärna en fika på torsdag igen :)
    Vet att många jobbar men jag kommer sällan ut annars.
  • Seraphia

Har fått Havandeskapspenning beviljat!!   la ansökan på lådan den 10 sept (fredag) och fick svaret hem i brevlådan i måndags den 20:e!!

Det var verkligen snabba puckar på F-kassan!

Är fortfarande kass så jag håller mej undan denna torsdagen med, tyvärr.

• tindratindra
    Gummsan skrev 2010-09-22 07:55:45 följande:
    Finns det ingen som fått bebis än?
    Jo jag har fått min lilla :) Hon blir en vecka på torsdag. Är jag först i gruppen som fått bebis? Tänkte komma med på någon fika snart!
  • Gummsan
    tindratindra skrev 2010-09-22 09:35:33 följande:
    Jo jag har fått min lilla :) Hon blir en vecka på torsdag. Är jag först i gruppen som fått bebis? Tänkte komma med på någon fika snart!
    Åh grattis!! Gick allt bra? Vill med ha min nu
  • carrro84
    Jätte grattis till eran söta lilla tjej!!
  • Seraphia
    Stort grattis!!! har de fortfarande fotografering på BB förresten?
  • Maria A 78
    GRATTIS!!! Ska bli jättekul att se din lilla tjej! Har hon fått något namn än?
  • tindratindra
    Maria A 78 skrev 2010-09-22 16:45:46 följande:
    GRATTIS!!! Ska bli jättekul att se din lilla tjej! Har hon fått något namn än?
    Tack :) Juni heter hon!
Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011