• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • Elin o Simons mamma
    Hoodoo skrev 2010-09-07 21:24:43 följande:
    kidden - Vilken vecka är du i och hur stor var han enligt deras beräkningar?
    Är i v 34+2. Fick inte reda på vikten igår för hon tyckte inte det var väsentligt då alla mått stämde. Hon var mer inne på att prata igångsättningsdatum m.m. Men har följt "väntabarnbokens" viktkurva innan så någonstans mellan 2,3 - 2,4 kg ska han väga nu vår lille guldklimp.

Näpp, nu måste jag slita mig från datorn. Ska till min underbara kurator för sista gången innan förlossningen. Sedan blir det lunch på stan med min sambo och våra 2 vänner. 

Ses senare! 
    Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • tindratindra

Hoppas ni får trevligt på fikan. Jag  stannar hemma. Vågar inte gå så mycket för jag får så mycket förvärkar, och just nu är sambon på bortamatch så idag får hon INTE titta ut =) 6 dagar kvar idag..

• Elin o Simons mamma

Tack för en mycket trevlig  Kaffe  igår kväll!

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • tindratindra

Roligt att ni hade trevligt =)

Vem var det som skulle göra känsultraljud i göteborg? Hur gick det? :)

Nästa gång jag följer med på fikan så har jag iaf med mig en liten bebis...

• shopgirl80
    Maria A 78 skrev 2010-09-09 19:30:27 följande:
    Emma, hur gick det i Gbg???
    Det gick bra. Vilka häftiga bilder det blev :) Det blir en liten William som kommer till jul. Så idag har jag varit och tittat på kläder, fick tvinga mig själv att inte titta på det rosa utan titta på det bruna. Inte lätt, men man vänjer väl sig så småning om Glad

Tack för en trevlig fika igår. Var mätt efter morotskakan ända till jag kom hem å då blev det popcorn... Hmm nyttig kväll. Haha
  • Maria A 78
    shopgirl80 skrev 2010-09-09 19:36:22 följande:
    Det gick bra. Vilka häftiga bilder det blev :) Det blir en liten William som kommer till jul. Så idag har jag varit och tittat på kläder, fick tvinga mig själv att inte titta på det rosa utan titta på det bruna. Inte lätt, men man vänjer väl sig så småning om Glad

Tack för en trevlig fika igår. Var mätt efter morotskakan ända till jag kom hem å då blev det popcorn... Hmm nyttig kväll. Haha
    Grattis till en liten William :) Vad kul att bilderna blev bra, våra blev inte så lyckade tyckte jag.

I helgen fick vi en kasse kläder som sambons brorson vuxit ur. Så nu har vi en hel del baskläder och jag kan toppa med lite roliga klänningar på det :)
  • Hoodoo
    shopgirl80 skrev 2010-09-09 19:36:22 följande:

Åh, en liten William. Gillar namn valet helt klart. Hade de som förslag här hemma men sambon röstade på annat så får se var de slutar och vad de blir framförallt. Så nyfiken på vad de är för några!
    tindratindra skrev 2010-09-09 17:19:53 följande:

Roligt att ni hade trevligt =)

Vem var det som skulle göra känsultraljud i göteborg? Hur gick det? :)

Nästa gång jag följer med på fikan så har jag iaf med mig en liten bebis...

Mysigt, inte många dagar kvar nu. Sitter och känner att jag blir lite avis, tycker tiden kan gå fortare nu när man inte orkar lika mycket längre går man ju bara och väntar. Hoppas de går bra för er och inget sätter igång innan den 14e!
Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011