tindratindra - hoppas de känns bättre tills torsdag, förstod de som att de blev uppskjutet på bloggen :(
De var nära vi hade setts där uppe föresten :O
Åkte in med hemska värkar men åkte hem efter ett par timmar där uppe, tror de var vid 4 vi kom därifrån imorse... som tur var! Fick bricanylspruta som nästan sved värre än värkarna gjorde ont, jag avskyr sprutor och så såg de att allt var bra i magen via ultraljud...
Riktigt trevliga där uppe på förlossningen, man kände sig riktigt trygg men jag ville bara hem för än ska jag inte bli mamma än. Vill inte ligga på neo ett par veckor :O
shopgirl80 skrev 2010-09-14 20:15:28 följande:
........
Jag kan inte fika på tors, har skolutvecklingskväll på jobbet. Inte så kul, men jag har förhoppningsvis "bara" två kvällar kvar. Fast alla här verkar gilla att fika så det känns som om vi kommer göra det ganska snart igen. Då ska jag försöka komma ihåg att ta med 3D bilderna.
Ja, 3d bilderna vore jätte kul att se!
De känns som om jag mer eller mindre är proffs på se vanliga ultraljud nu så kan nästan ana hur deras små ansikten ser ut men långt ifrån samma sak. Sambon har lovat mig att om vi ska göra om de här så får jag min vilja igenom och få veta innan via 3d ultraljud. Nästan så jag kan tänka mig ett sånt här "helvete" snart igen för de verkar riktigt kul :D Men tror att två små räcker som sysselsättning ett bra tag :P
Synd med fikan, vi borde sätta upp tider lite tidigare så de går att se vilken dag som passar flest kanske?
Seraphia skrev 2010-09-14 09:04:33 följande:
Hej Allihop!
Är ny här på familjeliv men jag väntar mitt andra barn, beräknat till 29 dec
och bor i Sandhult så det får väl räknas till Borås området..
Det hade varit super kul att lära känna fler mammor då jag inte bott här så väldigt länge...
Välkommen, glömde jag totalt bort att säga men bättre sent än aldrig! Kul att vi bara blir fler :D