Hoodoo skrev 2010-11-02 18:50:39 följande:
Sofia har fått sina karate kidz och den ena (storasyster) är verkligen en vilde precis som i magen.
Två små tjejer blev det i fredagsmorse, stora syster Idun på 3010g och lillasyster Ylva på 2710g.
Jag har lättat 10 kg på 4,5 dygn och är fortfarande otroligt svullen så mer försvinner nog utan problem men ack vad ont man får överallt. Kan inte säga att jag skulle vilja gå igenom ett snitt igen men helt klart värt de när man har de små liggades nära. Tom när Idun håller igång nästan hela natten för att sedan somna och då vaknar nästa och man inte får en timmes sömn när man skulle behöva de som mest!
Nu har vi äntligen kommit hem. 4 nätter på BB EVA och vi trivdes riktigt bra där men David hade otroligt långtråkigt men jag var helt borta de första dygnen så hade inte ont av de men sedan igår när jag orkade va uppe och gå så började min hemlängtan. Minns inte ens riktigt hur jag kom från uppvaket till vårt rum och då hade jag ändå legat på uppvaket över 7h. Och som de heter är borta bra men hemma bäst.
Kommer inte med på fika på ett bra tag men orkar jag så kommer jag in och läser samt skriver här.
Men tror att jag kommer vara upptagen av våra underbara små tjejer ett tag framöver.
Åhh, grattis till två små tjejer!!
Här hemma har vi en liten förkyld kille

. Tycker det är jättejobbigt när han är så täppt i näsan. Ringde sjv.uppl innan och de rekommenderade koksaltlösning och högläge på sängen efter att ha rådfrågat Barn.ssk. Blir det värre eller om vi känner oss orolig skulle vi höra av oss igen så får vi komma upp.