• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • carrro84

Ja det e verkligen helt sjukt att man kan få till svar att din handläggare har inte hunnit skicka ut det!!! Skulle egentligen också gå på info mötet imorgon men vi får tyvärr skippa det, har ett par saker att fixa till visningen på onsdag.

15.00 Funkar för mig imorgon. 

• K79

Jag har inte heller fått ngt från försäkringskassan, skickade in lappen för 2-3 veckor sen tror jag.

15 funkar för mig också såvida bussarna har börjat gå igen, alla bussar är tydligen inställda nu. Men det är nog i sin ordning tills dess :)

Vad kul med Ullared, hoppas ni hittade massa kul =)

• carrro84

Jahopp det verkar inte bli någon fika för mig idag heller {#emotions_dlg.djavulsk} Trampade snett när jag var ite med hundarna nyss! såg inte vägkanten för all snöSkrikandes men jag är glad att jag inte ramlade värre än jag gjorde iaf! Just nu gör det väldigt ont men jag får se om det blir bättre så kanske jag kan ta mig in till stan iaf för en fika Glad Jag har ju inte varit med på skit länge nu!!

Katarina : Har vi fått samma handläggare eller?? Man kan ju börja undra! Kommer det inte idag så får jag väl ringa igen och skälla på dom.

Nu verkar det som att bussarna har börjat rulla här iaf, tycker ju synd om dom som stod vid hållplatserna imorse som inte fick infon om inställningarna. 

• K79

hehe, ja det kanske är så Carro :-P
    Hoppas din fot känns bättre och att du orkar ta dig ner

Har alla hunnit se detta så jag inte åker ner o står där ensam kl 15? :)

• Maria A 78

Jag ska göra ett försök att komma i alla fall! Det har inte kommit någon plogbil till vår gata än så vi får se om jag kommer igenom smömassorna :) Håll tummarna!

• kristiejade

Jag ska inte komma..ledsen, men jag är väldigt trött och har lite sammandragning....bara 4 veckor kvar! Ha en bra fika!

• K79

ok, najs =)

Det skall nog gå bra Maria, bara du har vinterdäck på bilen och åker i god tid så du kan ta det lungt

Kristie: Ångrar du dig så är vi ju där iallafall :)

• K79

Carro, bara för att jag sa det förrut så hade jag fått papprerna från fk på posten nu ..

Tack för en trevlig fika Maria & Emma :)

• Maria A 78
    K79 skrev 2010-11-09 17:41:20 följande:
    Carro, bara för att jag sa det förrut så hade jag fått papprerna från fk på posten nu ..

Tack för en trevlig fika Maria & Emma :)
    Tack själv, alltid lika kul att träffa er!
Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011