• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • shopgirl80

Tack för grattis, Katta å Carro! Födelsedagen var bra. Var i Limmared och åt farsdagsmiddag Glad

Hur mår ni allihopa? Är ni tillbaka på jobbet ännu? Katta, du skulle väl på återbesök idag, eller hur var det?

Vad sägs om en fika? Jag tänkte att vi kan vara här. Jag gör ändå inget vettigt på dagarna Glad Jag kan alla dagar utom torsdag.

Fredag 19/11
    Emma

Måndag 22/11
    Emma

Tisdag 23/11
    Emma

• K79

Najs initiativ Emma =)

Jag kom precis hem från läkaren men de kan ju inte säga något, lite jobbigt.. Han sjukskrev mig i två veckor till eftersom det inte gått över.. Så det är väl bara att vila vidare och hoppas att allt är normalt.

Fredag 19/11
    Emma
    Katarina

Måndag 22/11
    Emma
    Katarina (innan 14.30 eller efter 17)

Tisdag 23/11
    Emma
    Katarina

• tindratindra
    Fredag 19/11
    Emma
    Katarina
    Caroline

Måndag 22/11
    Emma
    Caroline (Innan 17)

Tisdag 23/11
    Emma
    Katarina
    Caroline

Jag och Juni kommer gärna, och  nästa gång kan i gärna fika här hemma hos oss =)
    www.metrobloggen.se/carolinerydell ♥ Juni 16/9-2010 ♥
  • carrro84

Jag kommer gärna på fika! 
     Nu är budgivningen på lägenheten över och kontraktet ska skrivas på torsdag Skrattande Känns hur skönt som helst att det är klart... nu kan jag koncentrera mig på Skrutten och packa klart! 

Fredag 19/11

Emma
    Katarina
    Caroline
    Carro

Måndag 22/11
    Emma
    Caroline (Innan 17)
    Carro

Tisdag 23/11
    Emma
    Katarina
    Caroline
    Carro

• K79

Uppdaterar lite då jag blev uppbokad på tisdag..

Fredag 19/11
    Emma
    Katarina
    Caroline
    Carro

Måndag 22/11
    Emma
    Caroline (Innan 17)
    Carro

Tisdag 23/11
    Emma
    Katarina (antagligen endast innan 16.30)
    Caroline
    Carro

• Maria A 78

Kul med fika! Antar att ni tänkt fika på dagtid och i så fall får jag passa för imorgon börjar jag jobba igen. Blir det efter arbetstid kan jag alla dagar, men ni behöver absolut inte lägga det då för min skull.

Det har varit väldigt skönt att vara hemma och tagit igen sig lite :) Men det ska nog gå bra att jobba med tror jag, ska dessutom snart gå ner på halvtid så det blir inte så länge i full fart.

Idag har jag bakat pepparkakor :) Bäst att tjuvstarta lite för man vet väl inte hur mycket man orkar när det närmar sig jul ;)

• kristiejade

Hej! Jag kan komma fredag och tisdag om inte bebisen kommer! Flört Tror inte det, men bara 3 veckor kvar för mig!

Fredag 19/11

Emma
    Katarina
    Caroline
    Carro
    Kristie

Måndag 22/11
    Emma
    Caroline (Innan 17)
    Carro

Tisdag 23/11
    Emma
    Katarina (antagligen endast innan 16.30)
    Caroline
    Carro
    Kristie

• shopgirl80

Hej! Ni är välkomna hit i morgon kl 14. Jag återkommer med vägbeskrivning i kväll :-
    )

• shopgirl80

Hej

Vägbeskrivning hem till mig i Lundaskog.

Med bil:
    Kör gamla Göteborgsvägen, förbi Tullen, SP och bilprovningen. När du har Porschecenter på höger sida är du vid en rondell. Kör rakt igenom den och ta sedan första gatan ner till höger (Lundåsavägen). Vägen smalnar av precis innan man ska svänga. Kör ca 25 m och sväng sedan höger (Lundsdalsvägen). Jag bor i ett rött hus med en åtta på väggen.

Med buss:
    Buss nr 159, mot Sandared, går från Södra torget kl 13:40. När ni kommer till samma rondell osm ovan kan ni trycka för då stannar den vid rätt hållplats. Precis efter Lundåsavägen.  Gå ner på Lundåsavägen och sedan in på Lundsdalsvägen.

Hoppas att ni har en bra kväll, så ses vi i morgon!

Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011