• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • shopgirl80

Tack själva för en trevlig fika igår!

• bamse10
    Maria A 78 skrev 2010-11-08 20:37:45 följande:
    Katarina: Jo, det är bättre, men det varierar från dag till dag. Men jag har i alla fall inte haft så ont som jag hade förra veckan. Sen är jag ju ganska kass på att ta det lugnt... idag har Mathias också varit ledig och vi skulle börja tapetsera om i sovrummet. Trots att han säger till mig att sätta mig i soffan så står jag där och river ner de gamla tapeterna... Men det är ju så trååååkigt att ligga i soffan! Så jag förstår hur uttråkad du är!

Carro: Jag har fått mitt välkomstpaket, tog bara nån vecka tror jag. Konstigt att det ska ta sån tid för dig.

Bamse10: Hur går det för dig och din lille kille? Har ni fått nån rytm i vardagen än? Vad heter han?

Jag ska också gå på försäkringskassans info imorgon, så det vore bra för mig att fika innan. Vad säger ni om kl 15?
    Det går bra för oss. Hampus heter han Glad var på bvc igår, 4400 gram och 56 cm lång har han hunnit blivit. Han är redan över en månad, riktigt fort har det gått Glad
  • K79

Vet ni vad det är för skillnad på en citykorg och en hårdlift?

• carrro84

Är inte det att en korg är en hel insatts alltså sittdel eller liggdel, och hårdlift är ju en lös liggdel som man lägger i sittdelen som är lätt att bara ta ut. 
    Haha fattade du någonting av det där så är du inte dåligSkrattande 

• carrro84

Ja då var visningen av lägenheten avklarad igårGlad Verkar som att det gått bra för nu har budgivningen redan startatSkrattande Det är ju jätte nervöst att bara sitta och vänta hela tiden!! haha Hoppas bara att det går fort nu så att jag kan få börja få hem lite bebis saker som står hos mamma!! 
    Städade så mycket igår så att jag knappt kan röra mig idag Skrikandes 

• K79

Tack Carro! Det stämmer, jag ringde till babyproffsen o frågade o då fick jag det svaret =)

Härligt att budgivningen redan startat, hoppas ni får lite mer än ursprungspriset!

• Maria A 78

Hoppas det går bra på budgivningen, Carro!

Ha en trevlig helg allesammans! Hoppas du får en fantastisk 30-årsdag Emma Glad

• shopgirl80
    Maria A 78 skrev 2010-11-12 21:50:00 följande:
    Hoppas det går bra på budgivningen, Carro!

Ha en trevlig helg allesammans! Hoppas du får en fantastisk 30-årsdag Emma Glad
    Haha, tack tack Maria!
  • K79

Grattis på din stora dag Emma!! Hoppas du har det mysigt :)

• carrro84

Jasså fyller du år Emma!! Stort Grattis på födelsedagen!! 

Det går jättebra med budgivningen :) Har hittills stigit med 100 tusen ifrån utgångspriset och det verkar som att det kommer att avgöras imorgon :) 

Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011