Att bo i invandrartät förort.
Nya upplopp i invandrartät förort: www.expressen.se/Nyheter/1.2017498/brandattentat-mot-polisstation Vad säger ni, vill ni bo på en sån plats?
Nya upplopp i invandrartät förort: www.expressen.se/Nyheter/1.2017498/brandattentat-mot-polisstation Vad säger ni, vill ni bo på en sån plats?
Fortfarande har religion inget med rasism att göra. tråkigt att du inte kan förstå det.
Om du dessutom bemödade dig läsa på lite så finns det enormt mkt fakta om varför det "gnälls" så mycket om byggandet utav just moskéer. Oavsett vad så har det ännu en gång, jag understryker ingenting alls med rasism att göra. Vet du ens vad rasism är då du påstår sådanna saker??? Jag vet hur definitionen av rasism lyder och jag kan med gott samvete konstatera att jag ej faller under den flaggen. Kalla mig gärna rasist om du känner för det men du borde veta att den gammla skrämseltaktiken för att få människor till tystnad fungerar ej på mig.
Förtydligande: Inom alla folkslag finns det ju genetiska egenskaper som ger ökad risk för att begå brott, men även inom respektive folkslag måste det till miljöfaktorer för att trigga igång dessa gener.
M a o: En tvilling som är har fallenhet för att bli aggressivt lagd, adhd-typen, impulsiv, stor risk för alkolism osv OCH som växer upp i trasiga förhållanden utan styrning och hamnar "fel" kanske begår brott, samtidigt som hans tvillingbror som adopteras bort och födds upp under ordnade former och med andra värderingar och framtidshopp troligen har en mycket liten risk för att begå våldsbrott.