• nyfiknakillen

hur kändes det när du hade sex med kille?

Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.

• Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?
  • Anonym (AA)
    Anonym (J) skrev 2018-01-26 16:21:55 följande:

Det var verkligen en häftig känsla mär vi låg i en 69:a och sög av varandra tills vi sprutade i varandras munnar,och han avslutade med att han satt på mig.

Låter mysigt, hade varit kul att få höra ännu mer detaljer :)
  • Anonym (Nyfiken)

Skulle gärna testa att suga en man även pröva att ta emot honom i mig, men vet absolut inte om det skulle funka med det sista ....

är en Knubbig man i 35 års åldern

• Luftis

Mysigt vore att träffa ett par där kvinnan styr och låter männen leka med varandra.

• Mr jonsson
    Anonym (71-an) skrev 2018-01-22 01:11:49 följande:

Så, hur har det gått Mr jonsson, träffat fler killar eller vart du nöjd?

Jag har inte träffat någon sedan i höstas men däremot varit ute och sökt rätt partner som är öppen för att göra just det jag vill och har upprepad nätdialog med 3-4 snubbar som faller i smaken. Har man fått blodad tand och utvecklat en viss kräsen fantasi så tar man inte första bästa partner utan söker den som kan ge det man verkligen vill.
  • Moulinette86
    Mr jonsson skrev 2018-01-29 00:12:57 följande:
    Jag har inte träffat någon sedan i höstas men däremot varit ute och sökt rätt partner som är öppen för att göra just det jag vill och har upprepad nätdialog med 3-4 snubbar som faller i smaken. Har man fått blodad tand och utvecklat en viss kräsen fantasi så tar man inte första bästa partner utan söker den som kan ge det man verkligen vill.
    Då tycker jag du ska vara glad över att vara bi, själv är jag überhetero och jag får ta det som bjuds, good for you!
  • Anonym (Bisexuell kille)

Ja det svåra är ju inte att hitta nån som vill ha sex med dig, det svåra är ju att hitta nån man själv vill ha sex med...
  • Anonym (71-an)
    Ok, då får vi hoppas att du får ihop det med någon av dessa snubbar. Glad

Själv så är jag i en på ett sätt liknande situation, men ändå inte. Jag är homo, singel och vill fortsätta förbli singel. Men jag vill gärna träffa någon att ha skön sex med, vilket inte är så lätt som man kan tro. Tyvärr är det flesta homokillar lite för törstande efter sex, och gärna förhållande också, medan jag själv vill fortsätta vara singel och kanske inte ha sex varenda dag. Visst, man skulle kunna träffa en som redan är i en relation, (öppna förhållande är mycket vanligt bland homos), men då är risken stor att man ställer till det för dem. Inte helt ovanligt heller, tyvärr.
    Så då återstår egentligen bara en heterosexuell man, singel eller inte. Jag måste inte ha mys och gos utan är egentligen mest ute efter det råa sexet. Har en kompis sedan ungdomen som jag lekt en del med genom alla år, och det har utvecklats från avrunkning till avsugning, vidare till påsättning och även lite *censur*. Men han är väldigt upptagen av sin flickvän, så det blir tyvärr väldigt sällan jag får leka med honom. Alltför sällan... Törstar därför emellanåt väldigt efter att få knulla ett skönt arsle eller känna en skön mun runt min kuk.
    Det optimala hade varit att hitta den där mannen att träffa någongång ibland och bara ha det gött med, och ännu bättre om man även vore kompisar som gjorde helt vanliga saker också. Men det vore nog en dröm att stilla bedja om... 
  • Mr jonsson
    Anonym (71-an) skrev 2018-01-31 22:53:15 följande:

Ok, då får vi hoppas att du får ihop det med någon av dessa snubbar. 

Själv så är jag i en på ett sätt liknande situation, men ändå inte. Jag är homo, singel och vill fortsätta förbli singel. Men jag vill gärna träffa någon att ha skön sex med, vilket inte är så lätt som man kan tro. Tyvärr är det flesta homokillar lite för törstande efter sex, och gärna förhållande också, medan jag själv vill fortsätta vara singel och kanske inte ha sex varenda dag. Visst, man skulle kunna träffa en som redan är i en relation, (öppna förhållande är mycket vanligt bland homos), men då är risken stor att man ställer till det för dem. Inte helt ovanligt heller, tyvärr.

Så då återstår egentligen bara en heterosexuell man, singel eller inte. Jag måste inte ha mys och gos utan är egentligen mest ute efter det råa sexet. Har en kompis sedan ungdomen som jag lekt en del med genom alla år, och det har utvecklats från avrunkning till avsugning, vidare till påsättning och även lite *censur*. Men han är väldigt upptagen av sin flickvän, så det blir tyvärr väldigt sällan jag får leka med honom. Alltför sällan... Törstar därför emellanåt väldigt efter att få knulla ett skönt arsle eller känna en skön mun runt min kuk.

Det optimala hade varit att hitta den där mannen att träffa någongång ibland och bara ha det gött med, och ännu bättre om man även vore kompisar som gjorde helt vanliga saker också. Men det vore nog en dröm att stilla bedja om... 

Förstår dej mycket väl rakt igenom. Jag känner också att det går i perioder med sexlusten och jag tror nog för min egen del att om jag får testa av killsex lite mer så trpr jag att jag återgår till 100% hetroförhållande igen....åtminstone för ett tag.

Jag har varit ute på äkta bögsajter med förfrågan om någon vill anta mej som elev att träna upp men inte fått det minsta napp alls. Dom napp jag fått är oftast från andra hetro el bi som är oerfarna och som är mycket för att ut o fiska killsex men som fegar ur.

Idealet för mej vore att hitta någon välutrustad som gillar mina kinks och som man kan träffa regelbundet och förfina sexet tills jag är mätt eller det tar en annan riktning.

Det jag numer tycker är så spännande är att jag har transformerats från den verkliga ultra hetron och överaskat mej själv med att leka feminin o låta mej bli rejält borrad i baken och det var mycket häftigare o skönare än jag någonsin kunnat ana. Därför är jag väldigt öppensinnig för vilka andra överrsakningar som ev kan ligga bakom nästa krök eller blir det tvärstopp?.
  • Anonym (H)
    nyfiknakillen skrev 2010-06-14 21:21:52 följande:

Jag är en "nyfiken" hetro som funderar på hur det känns när man blir knullad av en kille eller suger av någon....drömmer om det men vågar inte testa.

Jag som hetero har blivit knullad av en man en gång. Det var en kollega som är dominant och jag är undergiven . Under en personalfest pratade vi bdsm. Han sa att en undergiven inte ska lägga värdering om det är en man eller kvinna om det är en dominant person. Blev nyfiken och frågade om vi kunde ses utanför jobbet vilket vi gjorde. Själva dominansen av en man var underbar men påsatt av en man vill jag inte bli igen.

Men nu vet jag det, var inte rädd för att prova. Du kanske gillar det!
  • Anonym (Testat...)

Har haft lightsex med killar och vi har runkat och sugit av varandra. Hett och vill inte göra mer än så.

Gillar att stå bakom killen och trycka kuken mot hans rygg samtidigt som jag runkar honom....

Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?