• BounceT

RMC Malmö del 14

Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också  :)

• Svar på tråden RMC Malmö del 14
  • Ankan1280

STORT GRATTIS StorLängtanEfterLiten!! Måste kännas helt underbart!! Glad

Och vad underbart att höra att allt var som det skulle Kruxis!! Måste ha varit långa dagar att vänta på besked, men med ett sånt besked kan man ju inte bli annat än överlycklig!

Gulligt av er alla att hålla tummarna för mig. Vill inte hoppas för mycket...har redan "sörjt" att detta försöket inte lyckades och är redo för ett nytt. Känns ändå lite skönt att jag kanske varit gravid i alla fall, även om det förmodligen blev ett mycket tidigt missfall. Det ger mig hopp om att nästa gång SKA det gå!! Gäller bara (inte så bara dock) att få det där perfekta embryot som vill stanna hos oss! (Ett så tidigt missfall påverkar väl inte ens framtida chanser negativt...eller?)

• ITM

ÅHHH vad glad jag blir storlängatnefterliten och kruxis för era positiva besked idag...NJUT.... KRAMAR

• Alrua

Jag blir gråtfärdig av glädjen för Er skulle tjejer!!!

Njut av varje sekund och dag:)

Massa kramar

.:. There is always hope .:.
  • Tårtan

GRATTIS bdmc, Kruxis & StorLängtanEfterLite n!!! Underbart att läsa! Glad

• Metta

Åh fantastiskt!! Sitter här med tårar i ögonen och ett stort leende! Återigen, supergrattis!!!

• bdmc

kruxis: GRATTIS!!! VAD HÄRLIGT...har tänkt så på dig idag!!! och hållt mina tummar!!!

storlängtanefterliten: JAAA grattis till plusset!!! hoppas båda våra stannar kvar så vi kan följas åt!!!

• StorLängtanEfterLiten

Tack så mycket för alla gratulationer! Känns fortfarande overkligt, men alldeles alldeles underbart Skrattande

Kruxis: Ååh fantastiskt att allt såg bra ut nu och att ni fick se ett tickande hjärta. Stort grattis till er!

• bambi7

Ååh grattis till alla plus!!! Underbart att listan bara blir längre o längre! Kruxis underbart med fint avslut på en skräckfylld vecka!!! Så underbart att ni fick se lilla pluttens hjärta. Grattis igen alla! Kram

• Millan14

Så roligt att läsa om alla som fått underbara besked!!! Grattis på er alla!!

Jag håller mig uppdaterad och tittar in med jämna mellanrum, men gör inte många inlägg!! Men ni ska veta att jag stöttar och tänker på er alla och hoppas att alla ska få ta del av underbara besked tillsist!!

All lycka till er som är i startgroparna, mitt i behandlingen, som står inför ÄP, ET eller väntar på att glatt besked!!

Återigen stort grattis till er nygravida!!

Kram på er!!

Svar på tråden RMC Malmö del 14