RMC Malmö del 14
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Vet precis hur du känner dig....Vi har också försökt i 3,5 år och det känns bara tyngre och tyngre för varje ofrivillig blödning. Kramar till dig!!ankan8012: fy vilka veckor du går igenom. Skittufft. Hoppas det kommer något gott ur det.
minimjölk: välkommen hit!!!
skånejag: tråkigt....! hoppas nästa försök är bättre.
suck: härligt att det gick bra!!! så gick mitt första ÄP oxå till, jag sov mig igenom och kommer knappt ihåg något. Det andra kommer jag ihåg merifrån och nu det tredje var jag inte alls lika borta. de sänkte dosen lite från gång till gång så att jag skulle kunna uppleva mer. har dock inte haft ont någon av gångerna.. mer än dagen efter då man varit öm i magen....
Åh tack för alla svar! Jag har också fått ett schema, var mest nyfiken om den andra sprutan var på kvällen eller morgonen av planeringsskäl. Och tack för alla olika synvinklar på det där med lusten och samlivet, det är ju en viktig del det med 
Väntar med spänning på blödningen och nästa steg i behandlingen. Har inga känningar ännu, kan den dröja lite längre nu när man sprutar?
Skånejag: Lider med dig! Skickar en styrkekram.
Skånejag, vad tråkigt för er.
Ankan8012, vad konstigt! Hoppas det är en positiv anledning till mellanvärdet.
Suck, härligt att äggplocket gick smärtfritt. Jag är lite nervös inför mitt... Håller tummarna för befruktade ägg!
Välkommen Dunna, Minimjölk mfl
st ägg e befruktade, ska ringa tillbaka i morgon o se om dom har delat sig som dom ska o isåfall få reda på när det blir återföring =)
Jag e så glad över mina 4 befruktade ägg =) Ser det som om att vi har 4 chanser =)
Åh vad bra, Suck! Heja äggen
suck: härligt! nu håller vi tummarna för alla 4a!!!!