• BounceT

RMC Malmö del 14

Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också  :)

• Svar på tråden RMC Malmö del 14
  • Ankan1280
    skånejag skrev 2010-10-04 18:36:40 följande:
    Här kom blödningen idag.... och nu värker det som attans i "magen". Ska dit och ta nya prover i morgon för att bevisa att det inte är någon graviditet kvar. Men med värken jag har och allt som kommer ut så har jag inga förhoppningar alls att det bara är "en liten blödning". Efter 3,5 år borde man vara van att få blödning..... men jag är det då inte!! Någon vecka hade jag dock hoppet uppe för tom brösten hade börjat spänna riktigt rejält och det var nytt för de 3,5 år vi försökt. Jaja.... får väl sörja ett tag och sedan ge mig på det igen. 
    Tråkigt! Rynkar på näsan Vet precis hur du känner dig....Vi har också försökt i 3,5 år och det känns bara tyngre och tyngre för varje ofrivillig blödning. Kramar till dig!!

Man ska inte läsa om hCG på nätet...står ju att det kan vara cancer. Huh! Ska INTE inbilla mig nåt nu som inte är särskilt troligt.
  • bdmc

ankan8012: fy vilka veckor du går igenom. Skittufft. Hoppas det kommer något gott ur det.

minimjölk: välkommen hit!!!

skånejag: tråkigt....! hoppas nästa försök är bättre.

suck: härligt att det gick bra!!! så gick mitt första ÄP oxå till, jag sov mig igenom och kommer knappt ihåg något. Det andra kommer jag ihåg merifrån och nu det tredje var jag inte alls lika borta. de sänkte dosen lite från gång till gång så att jag skulle kunna uppleva mer. har dock inte haft ont någon av gångerna.. mer än dagen efter då man varit öm i magen....

• Metta

Åh tack för alla svar! Jag har också fått ett schema, var mest nyfiken om den andra sprutan var på kvällen eller morgonen av planeringsskäl. Och tack för alla olika synvinklar på det där med lusten och samlivet, det är ju en viktig del det med Flört
    Väntar med spänning på blödningen och nästa steg i behandlingen. Har inga känningar ännu, kan den dröja lite längre nu när man sprutar?

• camaro

Skånejag: Lider med dig! Skickar en styrkekram.

man lever på hoppet!
  • Smulans

Skånejag, vad tråkigt för er.

Ankan8012, vad konstigt! Hoppas det är en positiv anledning till mellanvärdet.

Suck, härligt att äggplocket gick smärtfritt. Jag är lite nervös inför mitt... Håller tummarna för befruktade ägg!

Välkommen Dunna, Minimjölk mfl  

• suck

kan inte klockan bli 9.30 snar så jag kan ringa o höra hur det har gått för mina små liv 

• Smulans
    suck skrev 2010-10-05 07:54:02 följande:
    kan inte klockan bli 9.30 snar så jag kan ringa o höra hur det har gått för mina små liv 
    Hur har det gått??
  • suck

st ägg e befruktade, ska ringa tillbaka i morgon o se om dom har delat sig som dom ska o isåfall få reda på när det blir återföring =)  
    Jag e så glad över mina 4 befruktade ägg =)  Ser det som om att vi har 4 chanser =) 

Svar på tråden RMC Malmö del 14