RMC Malmö del 14
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Grattis Storlängtanefterliten och Kruxis! Underbart att läsa om er lycka
Ankan: Om det är ett missfall du fått så tidigt tror jag inte alls det påverkar era chanser. Jag hade nog tänkt som du, att det i alla fall är ett tecken på att du kan bli gravid. Men jag fortsätter hålla mina tummar för att ditt hcg ska stiga!! Kramar
Ankan8012: Vet du möjligtvis vad du hade för värde? När ska du ta nytt prov? Jag hoppas verkligen att kroppen förvånar dig och är gravid redan nu.
Storlängtanefterliten och Kruxis vad roligt att läsa, stort GRATTIS!
Själv går jag runt i dvala, Suprefacten har kickat igång. Jag är supertrött (vill bara sova), har ibland huvudvärk och lite illamående. Men det är det värt! 
Jag köpte boken "Vill du ha barn med mig?" av Åsa Jinder idag. Någon som har läst den?
Den handlar om ofrivillig barnlöshet och vad det för med sig.
Ska ta nytt blodprov på måndag så jag tänkte fråga då. Det är klart att man har en liten tanke och innerst inne hoppas att det kan finnas en liten liten chans att värdet faktiskt stiger.....
Ska ta nytt blodprov på måndag så jag tänkte fråga då. Det är klart att man har en liten tanke och innerst inne hoppas att det kan finnas en liten liten chans att värdet faktiskt stiger.....Ni e för härliga alla som tänkt på mig och grattat till vårt lilla hjärta som tickar för oss!!
Är lycklig och mår illa konstant alla vaken tid, känns som om jag skall kräkas hela tiden, men nu när man vet att det är för något gott så är det inte lika jobbigt om än det är jobbigt!!!
Kram på er!!
Förstår verkligen att du helst vill slippa lång behandling igen, när det gick så illa senaste (och förhoppningsvis sista) gången. Ja, det är verkligen tråkigt att det ska vara så svårt att bli gravid...när man kämpar och kämpar...både fysiskt och psykiskt påfrestande.
Håller tummarna att det går bra med våra kommande FET...och att tiden dit går snabbt!! Jobbigt med allt väntande.