Englali skrev 2011-03-02 16:38:33 följande:
TB1: Ok, men då borde det väl inte dröja så länge innan ni hör ifrån rmc eller? Fast vad vet jag. Har ingen aning om vad dom gör med remissen på sjukhuset. Pratade lite med mamma om det där (hon jobbar inom landstinget med it och endel med sånt här) och hon sa att våran remiss gick via sjukhuset eftersom vi går hos en privat gyn.mott. Vår remiss hamnade ju dessutom mitt i stängningen för julledigt vilket förmodligen försenade det hela för vår del. Men oroa dig inte, nu är det ju på gång!! Ni hör säkert ifrån dom snart.
ok men då är det nog samma för oss eftersom vi också går hos en privat gyn mott. Ja jag hoppas att vi hör från dem snart :) Känns så spännande! :)
Arona79 skrev 2011-03-02 16:32:03 följande:
Pållan GRATTIS till

Vad spännande!
Jag var på VUL idag och väntar nu med spänning tills imorgon på
att RMC ska ringa..och förhoppninhgsvis få börja spruta snart!!!
TB1 Hoppas din remiss kommer in snart och attni oxå får komma igång!
Karli Lycka till håller tummarna för dig!
Ja jag hoppas att vi hör nånting snart :)
pållan skrev 2011-03-02 16:50:43 följande:
Välkommen tillbaka, Karli! Härligt att du är igång med andra förösöket! Det är ju störst chans att lyckas på andra, rent statistiskt, så nu borde jag det vara din tur att plussa! Vi gjorde ÄP på måndag och ET på onsdag.
Jag har hört om några få andra som gjort ET på lördag, men ÄP gör de bara på vardagarna sa de till oss.
Fru Lila: håller tummarna för att allt ser bra ut påVUL imorgon, berätta gärna efteråt!
Englali: vad skönt med spa, perfekt sätt att koppla av i väntan på spraystart.
g l i m r a: Tack! Och ja, snart är det din - och alla andras i tråden - tur!
TB1: det är den allmäna landstingsbyråkratin som är lite långsamt. Men för oss gick det snabbt när remissen väl kom fram, så ni borde hinna före sommaren.
Arona79: tack, det är så roligt! Hoppas att du får bra besked imorgon, så du får börja spruta så snart som möjligt.
Aha ok, ja den borde väl snart vara påväg till Linköping. Hur var det för er när ni fick bekräftelse på att dem hade mottagit eran remiss, fick ni tiden på samma papper till första mötet? (Kanske har frågat dig det innan)