• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • TB1
    Erica b skrev 2011-03-03 21:08:08 följande:
    Tack, helt overkligt!!!!Hjärta
    PlusPlusPlusPlus 4 test tagna idag Tungan ute
    Ett stort grattis :)
  • bebisdrömmar
    TB1 skrev 2011-03-03 21:29:53 följande:
    Ja det är ett väldigt gott betyd åt kliniken :)
    bebisdrömmar skrev 2011-03-03 20:14:12 följande:

Idag kom brevet från RMC!!! Vi ska på info den 30 mars! Med andra ord tog det kortare tid än för väntat! Så skönt att det är på g nu! Jag mailade ju i förgår, fick svar igår och idag kom brevet! Slump? kanske, eller så lönar det sig att ligga på lite!

Åh va roligt att ni har fått en tid så snabbt! Nu ger du mig förhoppningar att vi också kanske hinner få komma på samtal innan sommaren! :)
    Maila eller ring om du inte redan har gjort det! Det hjälpte ju mig! Lycka till!
  • Erica b
    TB1 skrev 2011-03-03 21:30:47 följande:
    Ett stort grattis :)
    Arona79 skrev 2011-03-03 21:36:08 följande:
    Erica b

GRATTIS TJOHOO JIPPI
    PlusGravid

Är så glad för din skull!!!

Kram Kram i mängder Hjärta
    tack tack snälla blir helt rörd av era fina ord, det värmer!!!
  • TB1
    bebisdrömmar skrev 2011-03-03 21:36:18 följande:
    Maila eller ring om du inte redan har gjort det! Det hjälpte ju mig! Lycka till!
    Ja jag mailade i förrgår men då hade inte remissen kommit in. Men hon sa att det inte är några långa väntetider hos dem :) så får hoppas att remissen kommer fram snart!
  • lindy01

Åh Erica, hurra!!!!!!!!!! GRATTIS!

Arona79: vi bor i stockholm, nu har vi segat upp oss ur sängen och jag är klar och redo såklart,men mannen är mer som en grottmänniska...
    nu kör vi!

• pållan

lindy01: hoppas mötet idag går bra! 

bebisdrömmar: grattis! vad skönt att ni har fått en tid!

Englali: tack! Du behöver inte vara orolig, TSH är ett standardprov vid fertilitetsutredningar (i alla fall på de 2 kliniker jag har varit i kontakt med). Om du ändå vill vara säker på att dina värden är okej, ring och fråga läkaren som gjorde er fertilitetsuredning. Sorry om jag skämdes. 

Erica b: hurra!!!!!! Jättestort grattis! Vilken toppennyhet att mötas av så här på morgonen.  

• FRU  LILA

Erica b: vad härligt med ett stort gravid i rutan. Grattis!!!

Arona79: Ja det är skönt att ha en plan nu med datum. Håller vi tummar för oss.

Skönt för er som fått era tider för infosamtal. Det känns bra att ha ett mål då går tiden snabbare.

• Erica b
    lindy01 skrev 2011-03-04 05:31:17 följande:
    Åh Erica, hurra!!!!!!!!!! GRATTIS!
    Tack =) hurra hurra!Hjärta
    pållan skrev 2011-03-04 07:31:25 följande:
    l

Erica b: hurra!!!!!! Jättestort grattis! Vilken toppennyhet att mötas av så här på morgonen.  
    Eller hur, jag är numera ett levande bevis på att det kan gå! =)
    FRU LILA skrev 2011-03-04 07:55:10 följande:
    Erica b: vad härligt med ett stort gravid i rutan. Grattis!!!
    Eller hur? ja tog ju tre med vanliga plus men de trodde ja inte på det digitala kan man inte prata mot lixom när det står GRAVID!
    Men ja fattar ändå inte än.
    Nu håller ja tummar för alla andra här inne att få uppleva detta underbara snart!
Svar på tråden rmc linköping - ivf